Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Hva er det som skjer med henne? Jammen godt hun ikke skal bli mamma igjen Anonymkode: 4c319...1a6
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er det som skjer med henne? Jammen godt hun ikke skal bli mamma igjen Anonymkode: 4c319...1a6 Hva som "skjer" med henne? Du mener, ut over at hun blir utsatt for maktovergrep, tyveri og toxic patriarchy? Anonymkode: 01c02...ee4
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #3 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er det som skjer med henne? Jammen godt hun ikke skal bli mamma igjen Anonymkode: 4c319...1a6 Er ikke du for gammel til å bry deg om en avdanket popstjerne som hadde sin storhetstid på 2000 tallet? Noen blir aldri voksne... Anonymkode: a572b...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #4 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hva er det som skjer med henne? Jammen godt hun ikke skal bli mamma igjen Anonymkode: 4c319...1a6 Hun har jo snakket om å få flere barn Anonymkode: 8e7d9...1ff
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er ikke du for gammel til å bry deg om en avdanket popstjerne som hadde sin storhetstid på 2000 tallet? Noen blir aldri voksne... Anonymkode: a572b...bc4 For alt du vet så hun bare 14 år Anonymkode: 8e7d9...1ff
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #6 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hva er det som skjer med henne? Jammen godt hun ikke skal bli mamma igjen Anonymkode: 4c319...1a6 Jeg har lurt på det samme. Følger henne på Instagram. Hun virker ut til å være svært ustabil. Anonymkode: e2e78...964
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #7 Skrevet 13. februar 2023 Hadde dere vært utsatt for det samme maktmisbruket hun har så hadde dere bikka over dere og. Anbefaler å se dokumentaren, der får man flere sider belyst. Ja, hun er ute å kjøre nå, men det hadde jaggu jeg vært hadde det skjedd meg og Anonymkode: 7395a...bc1
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13. februar 2023 #8 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Hadde dere vært utsatt for det samme maktmisbruket hun har så hadde dere bikka over dere og. Anbefaler å se dokumentaren, der får man flere sider belyst. Ja, hun er ute å kjøre nå, men det hadde jaggu jeg vært hadde det skjedd meg og Anonymkode: 7395a...bc1 Litt uenig der. Nå som hun ikke lenger har noen "verge" så har det jo virkelig gått nedover for henne. Da er det virkelig tida for å bevise for omverdenen at hun faktisk klarer seg på egen hånd. Noe hun tydeligvis IKKE gjør. Endret 13. februar 2023 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Skrevet 13. februar 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (29 minutter siden): Litt uenig der. Nå som hun ikke lenger har noen "verge" så har det jo virkelig gått nedover for henne. Da er det virkelig tida for å bevise for omverdenen at hun faktisk klarer seg på egen hånd. Noe hun tydeligvis IKKE gjør. Tror nok det allerede var for sent da hun fikk tilbake råderett over eget liv. Hun skulle aldri blitt umyndiggjort i første omgang At hun nå burde hatt det er jeg helt enig i, men det er ikke rart hun har rast stakkar Anonymkode: 7395a...bc1
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13. februar 2023 #10 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Tror nok det allerede var for sent da hun fikk tilbake råderett over eget liv. Hun skulle aldri blitt umyndiggjort i første omgang At hun nå burde hatt det er jeg helt enig i, men det er ikke rart hun har rast stakkar Anonymkode: 7395a...bc1 Nå vet jeg ikke hvorfor hun var umyndiggjort i første omgang. Var det fordi hun allerede da var ustabil, ute av stand til å ta vare på seg selv og økonomien?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #11 Skrevet 13. februar 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (Akkurat nå): Nå vet jeg ikke hvorfor hun var umyndiggjort i første omgang. Var det fordi hun allerede da var ustabil, ute av stand til å ta vare på seg selv og økonomien? Jo, noen mente det. Men de mente hun også var i stand til å turnere, og håve inn penger for de som "passet" på henne. Hun låste seg inne på et rom i huset og nektet å overlate ungene til farens representant, og da ble politiet tilkalt. Det står også i dokumentet om umyndiggjøring at hun var dement. Han som signerte det dokumentet frasa seg alt ansvar og ville ikke svare på at han hadde møtt henne. Dvs han sa først "ikke før jeg møtte henne" og så trakk han det tilbake i intervjuet, og nektet for å ha stilt diagnosen (han var geriatrisk psykiater). Jeg så dokumentaren, og når hun turnerte på den siste turneen så kunne du se at hun i det minste hadde livsglede. Nå har hun ingenting og er langt ute å kjøre Anonymkode: 7395a...bc1
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13. februar 2023 #12 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jo, noen mente det. Men de mente hun også var i stand til å turnere, og håve inn penger for de som "passet" på henne. Hun låste seg inne på et rom i huset og nektet å overlate ungene til farens representant, og da ble politiet tilkalt. Det står også i dokumentet om umyndiggjøring at hun var dement. Han som signerte det dokumentet frasa seg alt ansvar og ville ikke svare på at han hadde møtt henne. Dvs han sa først "ikke før jeg møtte henne" og så trakk han det tilbake i intervjuet, og nektet for å ha stilt diagnosen (han var geriatrisk psykiater). Jeg så dokumentaren, og når hun turnerte på den siste turneen så kunne du se at hun i det minste hadde livsglede. Nå har hun ingenting og er langt ute å kjøre Anonymkode: 7395a...bc1 Ja det er veldig trist å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå