Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #26 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Den glutenfri browniesen fra Toro er god. Bestevenninnen til datteren min har cøliaki, og de lager stadig den. Liten forskjell fra den vanlige. Server den med bringebærsorbet, så er den super både til voksne og barn. De lyse muffinsene er veldig kjedelige i smak, du må ha noe mer i dem. Ha i frosne blåbær, vanilje, eplebiter med kanel og sukker på, appelsinjuice og cest eller noe sånt. Anonymkode: fce3b...859 Hva er cest? Anonymkode: 140f5...ce2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #27 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Både den lyse og sjokolade muffins er uten gluten og melk, det samme er Langpannesjokoladekaken. Bare bruk olje istedenfor smør når du lager den. Anonymkode: bc47f...9d7 Den er uten gluten, ja, men med melk. https://www.toro.no/produkter/lyse-muffins-2/ se på innholdsfortegnelsen. Anonymkode: 6d85a...8eb
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #28 Skrevet 13. februar 2023 Og pass på at bakebollen og alt annet du bruker er helt rent uten antydning til rester fra tidligere baking hvis personen har cøliaki, da kan en liten smule være nok til at personen reagerer. Anonymkode: 6fd47...6e1
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #29 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hva er cest? Anonymkode: 140f5...ce2 Jeg tror den som skrev det mener zest, som er den fargede delen av skallet (ikke det hvite) på for eksempel appelsin, sitron etc Anonymkode: 78b54...6bf
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #30 Skrevet 13. februar 2023 Jeg bruker den lyse muffinsen, men har 1dl appilsinjuice og resten vann. Jeg bruker også olje når jeg baker de, av den enkle grunn at jeg er lat. Får alltid spm om oppskriften siden de holder seg saftige lenge uten å smake veldig appelsin. Jeg er ikke glad i appelsin i ting, men i muffins må det til. Jeg lager også den samme i langpanne. Da bytter jeg ut alt vannet med appelsinjuice. Ene dattra laga både lys og mørk muffins i helga. Hun laget ostekrem til de. Hun fikk skryt. Hun er også glad i å lage blåbærmuffins. Lager lys mix og blander inn frosne blåbær. Anonymkode: 62e7f...775
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #31 Skrevet 13. februar 2023 Helt supre, og spesielt med raps kokossmøter fra Berit Nordstrand. Anonymkode: b3674...336
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2023 #32 Skrevet 13. februar 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Helt supre, og spesielt med raps kokossmøter fra Berit Nordstrand. Anonymkode: b3674...336 Raps kokossmøter? Anonymkode: 2e3bc...ad4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #33 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Raps kokossmøter? Anonymkode: 2e3bc...ad4 Klarer ikke folk å tenke selv her inne? Er det noe merkelig så tenk skrivefeil, og har man mer enn to hjerneceller så greier man å knekke koden selv. Kokossmøret. Værsågod. Anonymkode: 3ab7e...a92
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #34 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Klarer ikke folk å tenke selv her inne? Er det noe merkelig så tenk skrivefeil, og har man mer enn to hjerneceller så greier man å knekke koden selv. Kokossmøret. Værsågod. Anonymkode: 3ab7e...a92 Når man ikke er vant til allergier og å leve melkefritt og dermed aldri har hørt om dette smøret før, er ikke det så rart. Aldri hørt om rapskokossmør. Hadde jeg det, hadde jeg selvsagt klart å tolke skrivefeilen. Anonymkode: 2e3bc...ad4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2023 #35 Skrevet 14. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Klarer ikke folk å tenke selv her inne? Er det noe merkelig så tenk skrivefeil, og har man mer enn to hjerneceller så greier man å knekke koden selv. Kokossmøret. Værsågod. Anonymkode: 3ab7e...a92 Idiot. Anonymkode: 140f5...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå