Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Skrevet 12. februar 2023 Vi satte på HBO max, og sist sette film var en film med et par som holdt rundt hverandre, nakne, som visiningsbilde. Spurte om han hadde sett den, og det hadde han delvis. Så så jeg at den handlet om en dame som forførte sin 17 år gamle stesønn.. Jeg har selv en stesønn på 17, og syns dette var ekkelt. Hva tenker dere? Skal jeg spørre mer om dette, eller la det gå? Er livredd for å oppdage at mannen en er gris.. Men kanskje jeg er kontrollende, jeg klarer ikke se det klart her og nå. Anonymkode: 4746f...8c0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2023 #2 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi satte på HBO max, og sist sette film var en film med et par som holdt rundt hverandre, nakne, som visiningsbilde. Spurte om han hadde sett den, og det hadde han delvis. Så så jeg at den handlet om en dame som forførte sin 17 år gamle stesønn.. Jeg har selv en stesønn på 17, og syns dette var ekkelt. Hva tenker dere? Skal jeg spørre mer om dette, eller la det gå? Er livredd for å oppdage at mannen en er gris.. Men kanskje jeg er kontrollende, jeg klarer ikke se det klart her og nå. Anonymkode: 4746f...8c0 Du er nødt til å tulle ?
tante grusom master of law Skrevet 12. februar 2023 #3 Skrevet 12. februar 2023 Hæ? Dette lager du en sak av? Det er virkelig en ikke-sak altså.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #5 Skrevet 12. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Du er nødt til å tulle ? Jeg har angst, og klarer ikke alltid å være rasjonell/vite hva som er rasjonelt eller ikke. Eller, det går litt tid før jeg får sortert tankene og tenkt fornuftig. Og nå satt jeg med tankene mine og begynte å surre. Derfor jeg spør Anonymkode: 4746f...8c0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. februar 2023 #6 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har angst, og klarer ikke alltid å være rasjonell/vite hva som er rasjonelt eller ikke. Eller, det går litt tid før jeg får sortert tankene og tenkt fornuftig. Og nå satt jeg med tankene mine og begynte å surre. Derfor jeg spør Anonymkode: 4746f...8c0 Ok. Dette kan og bør du la ligge. For all del ikke si noe om dette til mannen din.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Ok. Dette kan og bør du la ligge. For all del ikke si noe om dette til mannen din. Allright, det er mottatt. Takk for svar. Har ikke sagt noe, og skal ikke si noe. Ts. Anonymkode: 4746f...8c0
Gjest Danida Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Hver lørdag ser jeg filmer på TV med folk som dreper hverandre, særlig i små britiske landsbyer. Det betyr ikke at jeg liker drap eller mener at det er OK å begå drap. Jeg kunne fint sett en film med en kvinne som forførte en 17-åring uten at dette er noe jeg støtter i det virkelige liv.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 Oj😂 Jeg ser nesten kun på drap, lemlestelse og slikt, ikke dermed sagt at jeg ønsker å utføre noe av dette selv. Anonymkode: b97dd...161
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 Danida skrev (24 minutter siden): Hver lørdag ser jeg filmer på TV med folk som dreper hverandre, særlig i små britiske landsbyer. Det betyr ikke at jeg liker drap eller mener at det er OK å begå drap. Jeg kunne fint sett en film med en kvinne som forførte en 17-åring uten at dette er noe jeg støtter i det virkelige liv. Takk for øyeåpner. Jeg er håpløs av og til 🙈 Ts. Anonymkode: 4746f...8c0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 Høres ut som den danske filmen Dronningen. Den handler om en 17-åring som flytter fra moren sin og til faren og stemoren sin. Han blir forført av stemoren og de har et kort forhold med naturlig nok en veldig skjev maktbalanse. Stemoren er advokat. Når sønnen etter hvert forteller faren om hva som er skjedd, så nekter hun for alt. Hun som har såpass mye makt, blir trodd på. Sønnen blir jaget ut av huset. Tragisk historie som viser misbruk av makt. Ingen «snuskete» film. Men det er jo ikke sikkert det var denne filmen da. Anonymkode: 249ea...527
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #12 Skrevet 12. februar 2023 Jeg absolutt ELSKER Handsmaid's Tale, hva sier det da om meg......? Anonymkode: 22399...50c
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #13 Skrevet 12. februar 2023 Hehe en av mine favorittserier er YOU å han dreper jo mange,er ikke sånn at jeg støtter drap for det. Anonymkode: 39c40...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå