Gå til innhold

Foreldre i barneidretten- drep mig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg påpeke, noen! Noen foreldre er så gale på barnas vegne at det tenderer til såpeopera, typ barneidrettsfruene.

Datteren min er 5 år, går på håndballskole. Vi snakker lenger ned kommer du ikke på idrettsfronten. 
Enkelte foreldre løper nesten etter ungene for å filme, snakke med treneren, de løper ut på banen og bærer 7 åringer av banen som om de har revet av akillesen når de har blitt truffet av en skumgummihåndball. 

Hat to sønner som driver med idrett også, og de har vært der og! Alt er urettferdig, mangler totalt bakkekontakt når d kommer til ungenes ferdighetsnivå, og mener alltid at treneren spesielt ikke liker deres barn. 

Foreldre kan være en sinnsyk rase!!!

Anonymkode: 55577...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det finnes noen sånne. Ser det i ungdomsidrett også. Fortsatt krangles det på spilletid. Foreldrene altså. Så det spiller nok ingen rolle om de er 5 eller 15.🤪

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

La meg påpeke, noen! Noen foreldre er så gale på barnas vegne at det tenderer til såpeopera, typ barneidrettsfruene.

Datteren min er 5 år, går på håndballskole. Vi snakker lenger ned kommer du ikke på idrettsfronten. 
Enkelte foreldre løper nesten etter ungene for å filme, snakke med treneren, de løper ut på banen og bærer 7 åringer av banen som om de har revet av akillesen når de har blitt truffet av en skumgummihåndball. 

Hat to sønner som driver med idrett også, og de har vært der og! Alt er urettferdig, mangler totalt bakkekontakt når d kommer til ungenes ferdighetsnivå, og mener alltid at treneren spesielt ikke liker deres barn. 

Foreldre kan være en sinnsyk rase!!!

Amen. 

Anonymkode: d122f...813

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Hehe, ja det finnes noen sånne. Ser det i ungdomsidrett også. Fortsatt krangles det på spilletid. Foreldrene altså. Så det spiller nok ingen rolle om de er 5 eller 15.🤪

Er sånn på ungdomsidretten og😅 Spilletid, plassering på banen, 1,2 og 3 lag, kretslag, bylag osv.😅🙈 Send hjelp!

Skrevet

Hos oss er det motsatt. Foreldrene bryr seg ikke. De slenger poden inn på treningen og rømmer. På kamper sender de meg, trener, melding om at jeg må hente deres unge for at han skal få spilt kamp. Ingen gidder å svare i spond, ingen gidder å stille opp på dugnad, og ingen gidder å være kioskvakt. Det er håpløst.

Anonymkode: ce8b3...880

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hos oss er det motsatt. Foreldrene bryr seg ikke. De slenger poden inn på treningen og rømmer. På kamper sender de meg, trener, melding om at jeg må hente deres unge for at han skal få spilt kamp. Ingen gidder å svare i spond, ingen gidder å stille opp på dugnad, og ingen gidder å være kioskvakt. Det er håpløst.

Det er håpløst og dårlig. Her er det ingen sammenheng mellom å stille opp og klage. Ikke mange som stiller opp her heller, helt til folk ble satt opp på lister gjennom året og selv er ansvarlige for bytter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Dette inntrykket jeg sitter med og. Ingen bryr seg, aktiviteter er "barnevakt/barnefri".

Anonymkode: cdc81...a9d

Skrevet

Haha, ja de finnes overalt. Akkurat nå kan jeg glede meg over at ingen av mine unger fant gleden i organisert sport, helt ærlig er jeg litt glad for det. 

Anonymkode: b7ab8...373

Skrevet

Det synes jo svært godt på ungene når de kommer ut på egen hånd også, de har aldri måttet stå i noe eller ha ansvar og er noen gedigne sveklinger, dessuten kan de ikke fungere uten å si "jamen" eller forhandle på alt. Veldig synd at ikke flere må inn i førstegangstjenesten, det er ofte siste mulighet for oppdragelse av idioter.

Anonymkode: 85200...946

Skrevet

Da jeg var trener hadde vi foreldrefradrag i hallen på treninger. Det løste problemet.

Anonymkode: 575aa...ce9

Skrevet

Jar en datter som er 14 og dommer i håndball. Hun har lyst til å slutte på grunn av foreldre…

Anonymkode: bdfa3...d69

Skrevet

Disse foreldrene er akkurat på samme viset når det gjelder egne barn og skolen. Angrer virkelig på utdanningsvalg, og det er ene og alene pga sånne foreldre...

Anonymkode: b548c...67c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da jeg var trener hadde vi foreldrefradrag i hallen på treninger. Det løste problemet.

Hva er det?

Anonymkode: de7db...ab8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jar en datter som er 14 og dommer i håndball. Hun har lyst til å slutte på grunn av foreldre…

Det er ille.

Anonymkode: dd4f2...400

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er helt ille! Forrige uke gikk jeg bort til to voksne dommere etter en kamp og sa at de var virkelig gode (selv om laget til sønnen tapte), og takket dem for jobben de gjorde! Begge voksne mannfolka fikk tårer i øynene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hva er det?

Anonymkode: de7db...ab8

Foreldreforbud,  ikke foreldrefradrag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er ille.

Anonymkode: dd4f2...400

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er helt ille! Forrige uke gikk jeg bort til to voksne dommere etter en kamp og sa at de var virkelig gode (selv om laget til sønnen tapte), og takket dem for jobben de gjorde! Begge voksne mannfolka fikk tårer i øynene. 

Ja, det er ille. Og det ender jo til slutt med at klubbene ikke har dommere, og da kan foreldrene glemme å se barna spille kamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...