Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #26 Skrevet 21. februar 2023 HI - mannen din er en god gammeldags drittsekk som overkjører og utnytter deg. At han til og med har fått deg med på at du skal "vente" med å bli skilt i 7 år fordi dere da "slipper megling" er jo absurd. Det viser hvor overflatisk og idiotisk han er, og dessverre også hvor hjernevaska du er! Når han nekter å gå med på at ditt hjem og din fritid også skal være ditt hjem og din fritid, så må du jo komme deg vekk. Og nei, det er ikke bedre for barna å vokse opp med to foreldre bare fordi to er bedre enn én, liksom. Det er ikke bedre med kvantitet enn kvalitet i akkurat dette spørsmålet, og særlig ikke hvis det de vokser opp med er én hustyrann og én som ofrer seg. Da lærer de at et forhold består av to ulikestilte parter og at det er OK å overkjøre andres følelser og meninger! Anonymkode: 7ade5...83b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2023 #27 Skrevet 21. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ps, jeg er veldig glad i hunder, men jeg hadde satt ned foten etter én hund om mannen ikke selv tok alt med hundene. Fem hunder hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: f35ab...f95 Jeg har hund selv, og elsker hunder. Men jeg går enda et skritt forbi deg: jeg vil si at også SELV OM mannen tok absolutt alt med alle hundene, ville ikke 5 ha vært aktuelt her. Anonymkode: 7ade5...83b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2023 #28 Skrevet 23. februar 2023 Anonym bruker skrev (På 20.2.2023 den 21.47): Hi, blir dei skilsmisse eller ikke? Anonymkode: 3707e...8c0 Jeg lurer på de samme, håper det blir de Anonymkode: 3707e...8c0
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2023 #29 Skrevet 24. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg lurer på de samme, håper det blir de Anonymkode: 3707e...8c0 Du lurer på det samme som deg selv...? Anonymkode: 7ade5...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå