Anonym bruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Skrevet 11. februar 2023 Frp, fordi Norge fører en tannløs innvandringspolitikk. Anonymkode: f6e2f...8d9
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2023 #3 Skrevet 11. februar 2023 Venstre, fordi jeg liker at mennesker kan ta valg for seg selv. Regulere mennesker innebærer at ett forbud på praktiserer med en viss straff, tross alt. Anonymkode: 27a65...2f4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Skrevet 11. februar 2023 Takk. Andre? Anonymkode: ecec9...3cb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2023 #5 Skrevet 11. februar 2023 Venstre her også. De har en fornuftig næringspolitikk og en fornuftig miljøpolitikk, i tillegg til at de er sosialliberale. Anonymkode: 66922...040
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2023 #6 Skrevet 11. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Venstre her også. De har en fornuftig næringspolitikk og en fornuftig miljøpolitikk, i tillegg til at de er sosialliberale. Anonymkode: 66922...040 I do agree 🤩 Anonymkode: 27a65...2f4
Gladjente00 Skrevet 12. februar 2023 #7 Skrevet 12. februar 2023 Ingen. Alle er like tafatte og lover å lyver for å få stemmere. Det er adri ren politikk uannsett da det alltid er 3 partier som er sammen og de er alle ulike i hva de står for. Jeg stemmer for å få vekk alle som er nå og kun ha 2 partier totalt. Er ett evig sirkus med daunakker som aldri har vært i en skikkelig jobb fra før av med erfaring. få inn vanlige arbeids folk som har erfaringer
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #8 Skrevet 12. februar 2023 Gladjente00 skrev (6 timer siden): Ingen. Alle er like tafatte og lover å lyver for å få stemmere. Det er adri ren politikk uannsett da det alltid er 3 partier som er sammen og de er alle ulike i hva de står for. Jeg stemmer for å få vekk alle som er nå og kun ha 2 partier totalt. Er ett evig sirkus med daunakker som aldri har vært i en skikkelig jobb fra før av med erfaring. få inn vanlige arbeids folk som har erfaringer Da bør du stemme industri- og næringspartiet. Jeg stemmer INP, nå slått sammen med helsepartiet, grunnet energi- og miljøpolitikk. Norge må ta tilbake selvråderetten over egne ressurser og komme seg ut av EØS og andre avtaler som hindrer nettopp det. Anonymkode: 3225f...8bb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #9 Skrevet 12. februar 2023 Skulle ønske at jeg kunne stemme Venstre. Dessverre fører det til at FrP får makt. Så da blir det MDG Anonymkode: b00bf...a49
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Skrevet 12. februar 2023 I år er jeg usikker. Har vokst opp i en «arbeiderparti familie». De står nok sterkt hos meg. Er uansett ikke aktuelt at de får min stemme med Jonas ved roret. Lukter litt på Høyre, men er ikke sikker enda. Anonymkode: a4969...08a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #11 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Skulle ønske at jeg kunne stemme Venstre. Dessverre fører det til at FrP får makt. Så da blir det MDG Anonymkode: b00bf...a49 Det er jo ikke helt sånn det fungerer. I et kommunevalg vil jo summen av stemmene på et parti, gi et visst antall representanter i det aktuelle kommunestyret. I et Stortingsvalg er det tilsvarende representanter i Stortinget. Med andre ord er stemmen du gir til et parti, nettopp en stemme til det partiet. I Sandnes sitter AP og FrP sammen i posisjon. I nabobyen Stavanger, sitter AP, SP, bompengepartiet, Rødt, SV og MDG sammen. En må stemme på det partiet en er mest enig i👍 Anonymkode: 66922...040
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #12 Skrevet 12. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke helt sånn det fungerer. I et kommunevalg vil jo summen av stemmene på et parti, gi et visst antall representanter i det aktuelle kommunestyret. I et Stortingsvalg er det tilsvarende representanter i Stortinget. Med andre ord er stemmen du gir til et parti, nettopp en stemme til det partiet. I Sandnes sitter AP og FrP sammen i posisjon. I nabobyen Stavanger, sitter AP, SP, bompengepartiet, Rødt, SV og MDG sammen. En må stemme på det partiet en er mest enig i👍 Anonymkode: 66922...040 Tja Et parti må ikke samarbeide med noen, de kan velge å gjøre det. Venstre har valgt å samarbeide med FrP på landsbasis, både i regjering og bare som en samarbeidspartner for å påvirke næringspolitikken. Det gjør at de må gå på akkord med seg selv i saker om innvandring og miljø. Viktige saker for meg, og når Venstre ikke kan gjøre det de står for pga samarbeid med FrP, så må jeg stemme på noen andre. Litt annerledes i kommunevalget her for så vidt, men da blir det fortsatt MDG fordi de holder AP i øra på miljø og vi ser store positive endringer på miljøpolitikken som er ført her i byen de siste fire årene. Anonymkode: b00bf...a49
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #13 Skrevet 12. februar 2023 Jeg er sosialdemokrat. Ferdig snakka. Anonymkode: ad2d2...97b
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #14 Skrevet 12. februar 2023 Frp. Vi trenger strengere krav til nye landsmenn også er de det enste partiet som vil forby barnehijab. Anonymkode: 422e1...552
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2023 #15 Skrevet 12. februar 2023 På SV. Fordi forbrukersamfunnet ødelegger kloden og fordi kapitalistisk teori ødelegger velferden. Anonymkode: 4bcc2...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå