Gå til innhold

Får du mye snap/meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du glad? 

Anonymkode: 7e55f...d93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får lite, og sender lite. Er ikke viktig for meg.

Anonymkode: 05d75...790

Skrevet

Hva er mye? Jeg får kanskje 2-3 snap om dagen. Vet ikke om det er mye eller lite. Jeg sender ikke så mange. Det er ofte mer snapping på vår og sommer.

Anonymkode: e1497...b0b

Skrevet

Bruker snap ekstremt mye og får minst 100 om dagen, totalt. Bruker det som kommunikasjon med ei venninne og datteren min. Glad? Jeg vet hvem jeg får snap av hver dag. Blir overraska over om det er noen som ikke pleier å snappe 

Anonymkode: e0a17...636

Skrevet

Litt for mye egentlig, snap, sms og meldinger på messenger. Det er jo hyggelig, men har ikke alltid tid til det. Sender egentlig lite selv, og svarer sjelden. Men folk fortsetter å sende likevel🙈 De vet at jeg bare er busy, og ikke mener noe vondt med å ikke svare😅

Anonymkode: 5371d...0b3

Skrevet

Nei, kanskje 5 i uka. Men sender heller ikke noe selv 😅

Anonymkode: 6cd3a...7e2

Skrevet

Det får i rykk og napp. Jeg får det jeg får.. er jo ikke det som opptar meg mest for å si det slikt ☺️

Anonymkode: 5a60c...fe9

Skrevet

Huff, ja, og greier ikke å svare alle. Konstant dårlig samvittighet, men tiden strekker ikke til. Dette har blitt en tillegsbelastning. Terskelen var litt høyere for å kontakte andre før mobiltelefonens tid. Dessuten hadde man jo ikke telefonen med seg ut av huset, så da var alle innforstått med at om man ikke svarte, var man vel ute. Nå får man aldri fred, må nærmest " forsvare" hvorfor man ikke svarer med en gang.

Anonymkode: 8c1d0...aad

Skrevet

Jeg får noen snap, men sender ut til ganske mange. Får noen svar av og til. Det er ikke så nøye for meg om jeg får svar eller ikke. Snap er ikke der jeg forventer svar. Det er bare hyggelige hverdagsoppdateringer som blir sendt ut. Er ikke alltid det er naturlig å svare heller. Hvis jeg får svar, er det ofte smilyer. 

Anonymkode: 2c20d...5aa

Skrevet

Har ikke snap.

Anonymkode: 90eca...e4d

Skrevet

Alt for mye egentlig. Det er noe nesten hver dag.

Anonymkode: a993c...0bb

Skrevet

Konstant. Har mange grupper med både vennegjenger og slekt, så skjer noe hele tiden.

Skrevet

Ja, det er noen som spammer. Jeg svarer 1/10 ganger, så jeg får ikke noe særlig personlig. Bryr meg ikke om snap. 

Anonymkode: 627b8...f65

Skrevet

Har veldig få venner på napp. Har det pga at ungene er litt dårlige på å svare på mld, da så jeg at den var lestohvertfall. Nå har de hvertfall blitt flinkere til å huske ting, gjøre ting jeg ber de om for nå kan de ikke komme med unnskyldningen at de ikke har sett den.

Jeg kuttet veldig drastisk i alle slike ting for mange år siden, så nå blinger det veldig sjeldent på mobilen min. Deg var deilig å avvende seg og jeg syns det er veldig deilig at det fortsatt plinger lite. Plinger det på mobilen min så vet jeg det er en grunn til. Nå har alle mine nære fått beskjed at jeg ikke vil bruke dette noe serlig. Det er flere av mine venner som også har blitt lite aktive med slikt, de så hvor deilig det var å ikke ha en mobil som plinget i ulike varianter så mye. Disse plinga var jo ofte ikke noe en måtte se, for meg så er det ikke noe spennende å se noen sende bilde av maten sin, turen de går på, at de trener osv. 

Anonymkode: 6273e...808

Skrevet

Har en venninne, en svigerinne og to døtre på snap. Så alt ifra flere om dagen til flere dager mellom.

Søsterene mine har jeg begge på messenger, ene søsteren min har jeg daglig kontakt med.

Sønnen min, mammaen min og svogeren min sender vanlige sms.

Jeg hører fra noen hver dag, men ikke snap hver dag.

Anonymkode: 0b89c...580

Skrevet

Alt er relativt. Men ja, jeg får mange snap. Er flink til å sende selv også. 

Skrevet

Jeg teller ikke, men får noen snaps hver dag. Noen venninner som jeg snapper med daglig, én sosial analfabet som sender nøyaktig den samme snappen til alle hver eneste dag, ellers noen laaaaaaange videoer av tantebarn som er "søte". 🙄 Så det er litt av hvert, men 99 % koselig.

Skrevet

Snapchat er for snørrunger. En app det ikke kunne falle meg inn å bruke.

SMS bruker jeg til beskjeder og bittelitt som sosial kanal. Ut over det relaterer jeg til folk ved å møte dem, ringe dem og lignende. 

Anonymkode: a0bab...c7b

Skrevet

Veldig mange snapper, men det er fordi kommunikasjonen mellom meg og kjæresten foregår på snap. Men det er egentlig en "gammel" vane fra den gang vi kun var elskere. Nå som det ble oss, så kunne vi sikkert skrevet på Messenger eller sms, men jeg er dårlig på å takle forandringer, så er vel en form for tvangstanke at vi fortsatt snapper 😅 

Bruker også snap som meldingsvalg når det kommer til dattera mi, søstra mi og enkelte venner.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Snapchat er for snørrunger. En app det ikke kunne falle meg inn å bruke.

SMS bruker jeg til beskjeder og bittelitt som sosial kanal. Ut over det relaterer jeg til folk ved å møte dem, ringe dem og lignende. 

Anonymkode: a0bab...c7b

Oi, du hever deg virkelig over alle andre. Håper det føles fint der oppe. 

Anonymkode: 4b3d2...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...