Anonym bruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Skrevet 10. februar 2023 Vi har vært syke så å si siden slutten av desember, kun avløst av noen få dager frisk mellom hver runde. Det har gått i meget kraftige forkjølelser og en runde korona. Helt håpløst. Anonymkode: b92d2...cd8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2023 #2 Skrevet 10. februar 2023 Jeg er utslått med influensa, til tross for vaksine. Blir sjelden syk. Men ellers har resten av familien vært friske. Mange på jobb med små barn som har hatt mye syke. Jeg tenker vi har vært mye isolert under korona og kanskje det har gitt oss lavere immunforsvar? Anonymkode: 7c4b8...5b7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Skrevet 10. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg er utslått med influensa, til tross for vaksine. Blir sjelden syk. Men ellers har resten av familien vært friske. Mange på jobb med små barn som har hatt mye syke. Jeg tenker vi har vært mye isolert under korona og kanskje det har gitt oss lavere immunforsvar? Anonymkode: 7c4b8...5b7 Ja, jeg tror også immunforsvaret ikke har hatt godt av all isolering. Vi har til og med store barn, men vært så mye syke likevel. Anonymkode: b92d2...cd8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Skrevet 10. februar 2023 Overraskende lite, faktisk! Hadde regna med en skikkelig snufse-/harkevinter, men det har gått veldig bra, med hederlig unntak for en runde corona før jul. Men det er fortsatt vinter igjen, så vi får se hvordan det blir de neste månedene! Anonymkode: b226f...ddd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Skrevet 10. februar 2023 Har ikke vært annet enn sjuke siden vi hadde covid i februar i fjor. Tilogmed 15 åringen som aldri er syk, har vært mye hjemme i høst. Nå har jeg liggi strak en uke med feber. Minste har vel knapt hatt en hel uke på skolen siden mars. Eldste er sjuk «hele tida» og mannen hangler Anonymkode: 62915...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå