Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Hvis noen mener at det er snobbete å ikke ville på AI ferie; er det da Harry å feriere slik? Anonymkode: 3af42...808
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis noen mener at det er snobbete å ikke ville på AI ferie; er det da Harry å feriere slik? Anonymkode: 3af42...808 Ja. Anonymkode: 24bf4...221
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 Harry forbinder jeg med billig og simpelt, og prisene og standarden på de AI turene vi har vært på er langt fra Harry. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Nei. Men jeg ville likevel ikke hatt al Anonymkode: 5dd0f...4d0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Skrevet 9. februar 2023 Slutt å bruke AI. Det er forkortelse for noe helt annet! Nei, det er ikke Harry. Anonymkode: 9dae6...28a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Skrevet 9. februar 2023 Sånn innerst inne synes jeg det er Harry. Men ikke noe jeg ville tenkt var nødvendig å si til folk i virkeligheten. Å spise halvgod buffét en uke, grøss. Mat er jo halve gleden på ferie Anonymkode: f756a...501
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Skrevet 9. februar 2023 Hva mener du? Artificial intelligence ferie???? Anonymkode: 5c9b5...e6d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #9 Skrevet 9. februar 2023 Nei, det er ikke harry. Det er ikke for meg, men forstår at andre kan like det. Anonymkode: 2e6df...7c5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #10 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Sånn innerst inne synes jeg det er Harry. Men ikke noe jeg ville tenkt var nødvendig å si til folk i virkeligheten. Å spise halvgod buffét en uke, grøss. Mat er jo halve gleden på ferie Anonymkode: f756a...501 Jeg har til gode å være på et sånt sted som ikke har god mat. Vi booker gjerne også der de er kjent for god mat osv. De fleste stedene har også inkludert en eller flere måltider på andre restauranter på området som er a la carte, så maten er hvertfall ikke problem. Litt av det er jo at man kan spise og drikke hva man vil, når man vil og så mye man vil. Også feks is, slush og snacks. Eller vin og øl. Så kresne barn eller en familie på 5 som ikke er sultne samtidig kan finne seg noe uten å betale. Å dra på restaurant til hvert måltid ville blitt mye matsvinn for oss mens barna var små, og blitt dyrt. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #11 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har til gode å være på et sånt sted som ikke har god mat. Vi booker gjerne også der de er kjent for god mat osv. De fleste stedene har også inkludert en eller flere måltider på andre restauranter på området som er a la carte, så maten er hvertfall ikke problem. Litt av det er jo at man kan spise og drikke hva man vil, når man vil og så mye man vil. Også feks is, slush og snacks. Eller vin og øl. Så kresne barn eller en familie på 5 som ikke er sultne samtidig kan finne seg noe uten å betale. Å dra på restaurant til hvert måltid ville blitt mye matsvinn for oss mens barna var små, og blitt dyrt. Anonymkode: 22532...417 Det som er så rart med det du skriver er at alt dette bekrefter alt jeg ikke liker med ferieformen. Feks at man kan spise så mye man vil til alle døgnets tider. Dette gjelder også all form for drikke. Ingen trener ubegrenset mengde slush og øl. Når det gjelder maten så er jo det for mange et poeng å spise utenfor resort livet. Buffet eller ut i fra meny. Har hatt med ungene på restaurant fra de var små og det er ikke verre enn å dele porsjoner hvis man er småspist. Jeg synes fråtsing er Harry. Anonymkode: 3af42...808
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #12 Skrevet 9. februar 2023 Synes forøvrig også det er Harry å besøke et sted som kunne vært hvor som helst i «syden» , altså hvis ferien er i hovedsak innenfor hotellets område. For ikke å snakke om håndkle -mafiaen ….DET er Harry det. Anonymkode: 3af42...808
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #13 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det som er så rart med det du skriver er at alt dette bekrefter alt jeg ikke liker med ferieformen. Feks at man kan spise så mye man vil til alle døgnets tider. Dette gjelder også all form for drikke. Ingen trener ubegrenset mengde slush og øl. Når det gjelder maten så er jo det for mange et poeng å spise utenfor resort livet. Buffet eller ut i fra meny. Har hatt med ungene på restaurant fra de var små og det er ikke verre enn å dele porsjoner hvis man er småspist. Jeg synes fråtsing er Harry. Anonymkode: 3af42...808 Ja, men da er vi jo ulike. Og med hvor mye man vil, mener jeg jo egentlig lite. Jeg skrev jo matsvinn. Barna er kresne og spiser ikke stort. Bedre at de finner noe de vil ha på bufeen enn at man kjøper en hel rett til lunsj og middag som det kun pirkes i. Når de blir eldre blir dette annerledes. Og i varmen kan matlyst variere. Yngste har feks slukt masse vann i bassenget og er ikke sulten til lunsj. Eldste var ikke sulten enda til middag. Da spiser vi andre og de henter seg noe når de blir sultne. Det betyr jo ikke at vi lesser inn med mat og spiser ukontrollerte mengder🤣 er det det du tror? Bare at det er fleksibelt, som hjemme. Man kan finne seg noe utenom akkurat da man gikk på restaurant for å spise. Å kjøpe drikke og is og sånt gjør vel alle når de er på ferie, og der slipper man kjøpe det. Bare å finne seg. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #14 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja, men da er vi jo ulike. Og med hvor mye man vil, mener jeg jo egentlig lite. Jeg skrev jo matsvinn. Barna er kresne og spiser ikke stort. Bedre at de finner noe de vil ha på bufeen enn at man kjøper en hel rett til lunsj og middag som det kun pirkes i. Når de blir eldre blir dette annerledes. Og i varmen kan matlyst variere. Yngste har feks slukt masse vann i bassenget og er ikke sulten til lunsj. Eldste var ikke sulten enda til middag. Da spiser vi andre og de henter seg noe når de blir sultne. Det betyr jo ikke at vi lesser inn med mat og spiser ukontrollerte mengder🤣 er det det du tror? Bare at det er fleksibelt, som hjemme. Man kan finne seg noe utenom akkurat da man gikk på restaurant for å spise. Å kjøpe drikke og is og sånt gjør vel alle når de er på ferie, og der slipper man kjøpe det. Bare å finne seg. Anonymkode: 22532...417 Matsvinn er jo også et kjempeproblem på slike plasser. Folk skal smake på alt og kaster halvparten. For min del er ferie noe som innebærer felles måltider. Ikke at man skal spise til alle døgnets tider hvis man skulle få lyst på noe. Man rekker jo nesten ikke bli sulten eller glede seg til middag…. Og ja; is på ferie er selvsagt , men ingen trenger leve på is i ubegrensede mengder. Ungene blir ikke mindre kresne av det! Anonymkode: 3af42...808
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Matsvinn er jo også et kjempeproblem på slike plasser. Folk skal smake på alt og kaster halvparten. For min del er ferie noe som innebærer felles måltider. Ikke at man skal spise til alle døgnets tider hvis man skulle få lyst på noe. Man rekker jo nesten ikke bli sulten eller glede seg til middag…. Og ja; is på ferie er selvsagt , men ingen trenger leve på is i ubegrensede mengder. Ungene blir ikke mindre kresne av det! Anonymkode: 3af42...808 Ja, ser den. Men tenkte matsvinn i å betale for masse mat vi ikke spiste da. Akkurat her. Glede seg til middag? Det konseptet har ikke vi. Vi spiser når vi blir sultne, ikke noe vi gleder oss til liksom. Sulter dere dere så dere gleder dere til endelig å få mat liksom? Og is tilgjengelig gratis når som helst betyr ikke nødvendigvis at det blir flere av dem, bare at der er mer lettvint. Moro å se at folk overhodet ikke skjønner konseptet, og tror det bare innebærer frotsing. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #16 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Matsvinn er jo også et kjempeproblem på slike plasser. Folk skal smake på alt og kaster halvparten. For min del er ferie noe som innebærer felles måltider. Ikke at man skal spise til alle døgnets tider hvis man skulle få lyst på noe. Man rekker jo nesten ikke bli sulten eller glede seg til middag…. Og ja; is på ferie er selvsagt , men ingen trenger leve på is i ubegrensede mengder. Ungene blir ikke mindre kresne av det! Anonymkode: 3af42...808 Det er litt ironisk å "bekymre" seg for matsvinn når man uten å blunke flyr både hit og dit. Anonymkode: 846f4...98d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er litt ironisk å "bekymre" seg for matsvinn når man uten å blunke flyr både hit og dit. Anonymkode: 846f4...98d Som forklart, her var det økonomisk for oss som var tanken. Å kjøpe flere retter som ikke spises. Det blir mye dyrere enn all Inclusive. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #18 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Glede seg til middag? Det konseptet har ikke vi. Vi spiser når vi blir sultne, ikke noe vi gleder oss til liksom. Sulter dere dere så dere gleder dere til endelig å få mat liksom? Anonymkode: 22532...417 Dere har ikke konseptet glede seg til middag? Anonymkode: 1ede5...080
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #19 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja, ser den. Men tenkte matsvinn i å betale for masse mat vi ikke spiste da. Akkurat her. Glede seg til middag? Det konseptet har ikke vi. Vi spiser når vi blir sultne, ikke noe vi gleder oss til liksom. Sulter dere dere så dere gleder dere til endelig å få mat liksom? Og is tilgjengelig gratis når som helst betyr ikke nødvendigvis at det blir flere av dem, bare at der er mer lettvint. Moro å se at folk overhodet ikke skjønner konseptet, og tror det bare innebærer frotsing. Anonymkode: 22532...417 Ja. Vi gleder oss til middag . På ferie innebærer det å pynte seg , spise sent og nyte folkelivet ute i byen. Det er ingenting galt med å være litt sulten og blir det for ille så kan man spise noe frukt liksom. Anonymkode: 3af42...808
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #20 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Dere har ikke konseptet glede seg til middag? Anonymkode: 1ede5...080 Nei, altså, går folk rundt og gleder seg til middag? Det er jo mer forstyrrende vil jeg si. Man må avbryte det man gjør for å gå å spise. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #21 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja. Vi gleder oss til middag . På ferie innebærer det å pynte seg , spise sent og nyte folkelivet ute i byen. Det er ingenting galt med å være litt sulten og blir det for ille så kan man spise noe frukt liksom. Anonymkode: 3af42...808 Man nyter ikke folkelivet uten å sitte å spise middag? Haha, passe sært. Vi gleder oss til mye på turer, alle opplevelser og aktiviteter, men akkurat middag er jo bare et måltid. Man spiser liksom. Får ikke gjort stort annet akkurat da. Det er jo det andre rundt som man gleder seg til. Men sulter man seg og ikke unner seg story, kan jeg jo skjønne man lengter etter mat. Anonymkode: 22532...417
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #22 Skrevet 9. februar 2023 Praktisk om man f.eks reiser med mange små barn. Harry vil jeg ikke si det er. Men noen all inclusive hoteller er harry da, masse fulle engelskmenn og tyskere som tyller i seg uante mengder av "billig lokalt" øl som er inkludert i prisen. Et mer familieorientert hotell kan være koselig og greit i en fase av livet. Nå som jeg nærmer meg 50 år og yngste barnet er 14 år ville jeg aldri verden reist på en sånn ferie. Nå er det å spise på forskjellige restauranter en del av ferien. Buffet hører bare frokosten til Anonymkode: e6304...599
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #23 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei, altså, går folk rundt og gleder seg til middag? Det er jo mer forstyrrende vil jeg si. Man må avbryte det man gjør for å gå å spise. Anonymkode: 22532...417 Haha, ja, selvsagt! Det er et høydepunkt, både hjemme og på ferie. Vi er glade i mat alle sammen, spiser sammen, koser oss og skravler - selv tenåringene synes det er hyggelig. På ferie blir det ofte enda litt mer stas med middagsspising, alle dusjer og pynter seg litt først, så har vi det hyggelig sammen mens vi spiser. Nå føler jeg meg plutselig veldig heldig som har en sånn sosial (og matglad 🙃) familie! Anonymkode: 1ede5...080
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #24 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva mener du? Artificial intelligence ferie???? Anonymkode: 5c9b5...e6d En ordentlig AI-ferie kunne kanskje spart oss for både flyutslipp og matsvinn 😂 Anonymkode: 0eec8...4da
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #25 Skrevet 9. februar 2023 Ja. Og de som sier at fordi det kan være så dyrt er det ikke Harry. Harry betyr at noe er vulgær eller dårlig smak (og det er selvsagt subjektivt). Jeg synes for eksempel det er Harry å dra på ferie til Dubai. Jeg synes også det er Harry med Gucci-vesker eller masse synlig bling. Og lignende ting. Å shoppe på «dyre butikker» bare for å vise hvor rik man er. Gulltenner er harry, generelt mange nyrike rappere i USA er ekstremt harry. Alt for mye bling. Skal ha kinosal i det alt for store huset sitt. (vet at harry skrives med liten h, men telefonen retter det til stor H og jeg gidder ikke endre det) Anonymkode: c7cde...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå