Gå til innhold

Hunder og katter i uvær

Anbefalte innlegg

Denne overskriften i VG fikk meg til å tenke hvordan de som bor midt i stormen får luftet dyra sine. Tur utgår jo, men min hund hadde ikke klart å gjøre fra seg inne, men ute vil den jo blåst bort.

katta mi har større evne til å holde seg lenge, så det hadde vel gått på et vis (vi har ikke kattekassen inne)

60C2D614-3636-4A40-A564-4BEAE6CFCF0F.jpeg

Anonymkode: 7f585...d67

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437927-hunder-og-katter-i-uv%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Denne overskriften i VG fikk meg til å tenke hvordan de som bor midt i stormen får luftet dyra sine. Tur utgår jo, men min hund hadde ikke klart å gjøre fra seg inne, men ute vil den jo blåst bort.

katta mi har større evne til å holde seg lenge, så det hadde vel gått på et vis (vi har ikke kattekassen inne)

60C2D614-3636-4A40-A564-4BEAE6CFCF0F.jpeg

Anonymkode: 7f585...d67

Han hadde måtte det til slutt, man har jo ikke noe valg når været er helt vilt.

Anonymkode: 73d28...6dc

I går kveld satt jeg og fulgte godt med. Ofte kommer det små lommer med mindre vind etter noen veldig kraftige kast, så da passet jeg på å smette ut med hunden slik at hun fikk gjort sitt (hun tisser og bæsjer på kommando, så det går fort). En katt kan gå i kattekassen inne hvis det må til, det gjorde vi da vi hadde katt og han måtte være inne noen dager etter en operasjon. 

Anonymkode: a35a5...f97

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Man kan vel finne le på ene siden av huset, inntil husveggen, eller under terrassedekk eller lignende hvor man finner litt ly fra det verste. 

Anonymkode: 95808...5bf

Dette. Det blåser jo ikke fra alle kanter simultant.  Og det kommer i "byger".

Anonymkode: 9873f...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...