Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Skrevet 9. februar 2023 Denne overskriften i VG fikk meg til å tenke hvordan de som bor midt i stormen får luftet dyra sine. Tur utgår jo, men min hund hadde ikke klart å gjøre fra seg inne, men ute vil den jo blåst bort. katta mi har større evne til å holde seg lenge, så det hadde vel gått på et vis (vi har ikke kattekassen inne) Anonymkode: 7f585...d67
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Denne overskriften i VG fikk meg til å tenke hvordan de som bor midt i stormen får luftet dyra sine. Tur utgår jo, men min hund hadde ikke klart å gjøre fra seg inne, men ute vil den jo blåst bort. katta mi har større evne til å holde seg lenge, så det hadde vel gått på et vis (vi har ikke kattekassen inne) Anonymkode: 7f585...d67 Han hadde måtte det til slutt, man har jo ikke noe valg når været er helt vilt. Anonymkode: 73d28...6dc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Skrevet 9. februar 2023 Man kan vel finne le på ene siden av huset, inntil husveggen, eller under terrassedekk eller lignende hvor man finner litt ly fra det verste. Anonymkode: 95808...5bf
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Skrevet 9. februar 2023 I går kveld satt jeg og fulgte godt med. Ofte kommer det små lommer med mindre vind etter noen veldig kraftige kast, så da passet jeg på å smette ut med hunden slik at hun fikk gjort sitt (hun tisser og bæsjer på kommando, så det går fort). En katt kan gå i kattekassen inne hvis det må til, det gjorde vi da vi hadde katt og han måtte være inne noen dager etter en operasjon. Anonymkode: a35a5...f97
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Skrevet 9. februar 2023 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Man kan vel finne le på ene siden av huset, inntil husveggen, eller under terrassedekk eller lignende hvor man finner litt ly fra det verste. Anonymkode: 95808...5bf Dette. Det blåser jo ikke fra alle kanter simultant. Og det kommer i "byger". Anonymkode: 9873f...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå