Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Skrevet 8. februar 2023 Hvilke situasjoner kan oppstå i din jobb hvor du kan kjenne på redsel? Og hva jobber du som? Anonymkode: abe00...e32
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Skrevet 8. februar 2023 Jeg jobber med mennesker med epilepsi og det kan være skremmende situasjoner. Det hender de faller stygt og skader seg under anfall selvom og det er også noen pasienter som er utagerende enten pga anfallene, psykisk utviklinghemming eller psykisk sykdom og det kan være skremmende å stå midt oppi. Anonymkode: e2ab3...7a5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Skrevet 8. februar 2023 Jeg er sykepleier i hjemmesykepleien og opplever jevnlig truende situasjoner på jobb, dessverre. Ofte knyttet til rus og psykiatri. Anonymkode: bfd5a...eb4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 Nei. Jeg jobber i familievernet og møter mye sinne og fortvilelse, men har aldri blitt redd på egne vegner. Anonymkode: 3fbc1...326
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Skrevet 8. februar 2023 Ikke redd sånn sett, men får lettere panikk. Jeg er veldig vimsete og glemsk av meg, så jeg har veldig mange "shit, det glemte jeg"- hendelser. Så langt har jeg stort sett alltid klart å redde meg selv inn igjen i tide, og jeg skriver ned alt mulig, likevel glipper mye. Anonymkode: cb7fa...738
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 Ikke redd på egne vegne, men jobber med barn og mye kan skje. Sjelden redd, men mye som kan sette en støkk i meg. Anonymkode: ace09...587
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Nei, det har jeg heldigvis aldri vært.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Skrevet 8. februar 2023 Ikke redd, men jeg jobber med pasienter som er veldig utagerende. Har hatt mye blåmerker, forstuede fingre, kuler og verkende kroppsdeler som følge av det. Anonymkode: 8a125...cb2