Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Skrevet 7. februar 2023 Flere her inne som swinger? Mener å ha sett en eller to 😊 Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #2 Skrevet 7. februar 2023 Nei jeg går på linedance nå, elsket swing-dans tidligere 😄 Anonymkode: cdd23...05e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Skrevet 7. februar 2023 Nei, noe så usexy! Har aldri sett noen her inne heller? Anonymkode: 820f3...fcc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, noe så usexy! Har aldri sett noen her inne heller? Anonymkode: 820f3...fcc Mener å ha sett noen slenge det ut i typisk utro og null sex tråder. Hva er det du finner usexy med det egentlig? Sier ikke at det er for alle, men det er da fint at vi har ulike preferanser? Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mener å ha sett noen slenge det ut i typisk utro og null sex tråder. Hva er det du finner usexy med det egentlig? Sier ikke at det er for alle, men det er da fint at vi har ulike preferanser? Anonymkode: 3713c...ce8 Ja, for all del. Men å arrangere organisert ligging med andre, kanskje til og med i klubbsetting der dette er formålet, er så langt jeg kan tenke meg fra sexy. Ligg gjerne med andre, men ikke som i et sexidrettslag der alle er medlem. Anonymkode: 820f3...fcc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ja, for all del. Men å arrangere organisert ligging med andre, kanskje til og med i klubbsetting der dette er formålet, er så langt jeg kan tenke meg fra sexy. Ligg gjerne med andre, men ikke som i et sexidrettslag der alle er medlem. Anonymkode: 820f3...fcc Ligging? Var det ikke snakk om sex? Anonymkode: 4fc63...4dc
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 Vært swingers i 20 år vi 😀😀 Anonymkode: ff85b...0a5
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Skrevet 7. februar 2023 Hva er det for noe? Anonymkode: 63edc...f8f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Vært swingers i 20 år vi 😀😀 Anonymkode: ff85b...0a5 Så kjekt at det er flere! Vi har bare 2-3 år som swingers bak oss. Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva er det for noe? Anonymkode: 63edc...f8f Du får Google 🤣 Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 Vi er swingers 😁 Anonymkode: 7cd33...077
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vi er swingers 😁 Anonymkode: 7cd33...077 Var der jeg viste at det var flere 🥰 Hvor i landet bor dere? Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Var der jeg viste at det var flere 🥰 Hvor i landet bor dere? Anonymkode: 3713c...ce8 Vi bor i bibelbeltet 😅 Altså på sørlandet. Dere? 😊 Anonymkode: 7cd33...077
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Vi bor i bibelbeltet 😅 Altså på sørlandet. Dere? 😊 Anonymkode: 7cd33...077 Bergen. Ganske bra miljø her 😊 Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Bergen. Ganske bra miljø her 😊 Anonymkode: 3713c...ce8 Har forstått at det er veldig bra i Bergen. Kjenner noen derfra som vi har hatt gleden av å møte noen ganger. Her er det ikke så mye som skjer, men litt 😉 eller så blir det endel reise da 😊 Anonymkode: 7cd33...077
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #16 Skrevet 7. februar 2023 Altså, jeg kan forstå at det for noen er ok å ha åpent forhold/sex med andre/swinge, selv om det ikke hadde vært aktuelt for meg. Kjør på og kos dere tenker jeg. Men jeg har blitt fortalt at i swingersklubbene har man regler om at man ikke har lov til å avvise noens initiativ mer enn en (eller var det to?) ganger på en kveld. Det betyr at man MÅ ha sex med menn man ikke er tiltrukket av eller opplever seksuell kjemi? Høres helt forferdelig ut, som en form for overgrep. Er dette riktig? Og hvorfor ønsker man å være med på det? Anonymkode: 64ea6...f84
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #17 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså, jeg kan forstå at det for noen er ok å ha åpent forhold/sex med andre/swinge, selv om det ikke hadde vært aktuelt for meg. Kjør på og kos dere tenker jeg. Men jeg har blitt fortalt at i swingersklubbene har man regler om at man ikke har lov til å avvise noens initiativ mer enn en (eller var det to?) ganger på en kveld. Det betyr at man MÅ ha sex med menn man ikke er tiltrukket av eller opplever seksuell kjemi? Høres helt forferdelig ut, som en form for overgrep. Er dette riktig? Og hvorfor ønsker man å være med på det? Anonymkode: 64ea6...f84 Tror ikke swingers bryr seg så mye om seksuell kjemi, tror de tenner på alle. Er det ikke derfor de er swingers? Anonymkode: 59921...e1d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #18 Skrevet 8. februar 2023 Det er vel så harry som det kan bli. I mitt hode sidestilles det med FrP-velgere og fylletur med Stena Line. Anonymkode: f20e1...62c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #19 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Altså, jeg kan forstå at det for noen er ok å ha åpent forhold/sex med andre/swinge, selv om det ikke hadde vært aktuelt for meg. Kjør på og kos dere tenker jeg. Men jeg har blitt fortalt at i swingersklubbene har man regler om at man ikke har lov til å avvise noens initiativ mer enn en (eller var det to?) ganger på en kveld. Det betyr at man MÅ ha sex med menn man ikke er tiltrukket av eller opplever seksuell kjemi? Høres helt forferdelig ut, som en form for overgrep. Er dette riktig? Og hvorfor ønsker man å være med på det? Anonymkode: 64ea6...f84 Da har du hørt feil. Veldig tydelig på at man alltid har lov å si nei! Om man trenger seg på der man ikke er ønsket får man ikke komme tilbake. Dette er vel det steder der jeg har opplevd at det er mest fokus på samtykke. Man blir god på kommunikasjon både med den man er i forhold med og de man treffer på fest. Så om man blir avvist en gang, så spør man ikke igjen. Et nei er et nei! Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #20 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Tror ikke swingers bryr seg så mye om seksuell kjemi, tror de tenner på alle. Er det ikke derfor de er swingers? Anonymkode: 59921...e1d Det er ikke min opplevelse. Stort sett treffer man andre noen ganger for å se om det er kjemi- både personlighet og seksuelt… og Selvfølgelig hender det at man treffer noen på fest som man er veldig tiltrukket av rent fysisk- da spiller gjerne personlighet en mindre viktig rolle. Anonymkode: 3713c...ce8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2023 #21 Skrevet 8. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er vel så harry som det kan bli. I mitt hode sidestilles det med FrP-velgere og fylletur med Stena Line. Anonymkode: f20e1...62c Hmmm… og da vil det nok overraske deg at de aller fleste som swinger har over gjennomsnittelige utdanning og er svært reflekterte. De fleste har snakket om å swinge ganske lenge før de starter og reflektert over egne holdninger, verdier, lyster, fordeler og ulemper. For mange er det et ganske stort steg å ta, da det ikke er allmen akseptert. For noen som har fremtredende stillinger er risikoen med at det blir offentliggjort eller ryktes ganske stor. Det er helt klart at det ikke er for alle. Man skal være trygg på seg selv og din seksualitet i tillegg til å være trygg på partneren sin. Anonymkode: 3713c...ce8
ulenissen Skrevet 8. februar 2023 #22 Skrevet 8. februar 2023 Tror nok det er mange som tenner på tanken om å ha med en eller flere i sengen. Men for de fleste er nok steget ganske stort å ta fra fantasi til virkelighet. For mange par kunne det kanskje vært bra å ta steget dersom man trenger litt ekstra krydder i sexlivet og ellers er trygge på hverandre. Men der er neppe en løsning om det er ment for å redde et ekteskap? Jeg tror det er mye tabu og skal forbundet med dette fremdeles. For min del bryr jeg meg ikke med hva voksne folk har av seksuelle preferanser så lenge det er lovlig og ikke til skade for noen, enten det er snakk om rimming, stearin, bdsm, poly eller swingers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå