Gå til innhold

Hvordan er dine morgener?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.2.2023 den 8.52):

Dere må jo spise frokost! Hvertfall ungene, hjelpes.

Anonymkode: 10b5f...660

11 åringen min har i mange år dratt på skolen uten å spise frokost først,han klarer ikke mat så tidlig. Selv ikke yogurt som han er glad i ellers. Jeg kan faktisk ikke tvinge ett barn til å spise! Læreren vet om problemet så han får enten lov å spise i timen eller i første friminutt pga da er han veldig sulten. Glad for at han har så forståelsefull lærer

Anonymkode: 30092...912

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber turnus, så ingen morgen er lik. Mannen jobber flexitid, så mannen har hovedansvaret på morgenen. Når jeg har dagvakt er jeg ute av huset før ungene står opp, og har jeg nattevakt kommer jeg hjem når de andre har dratt, så det er kun de dagene jeg har kveldsvakt vi har morgenene sammen. Jeg lager alltid nister og pakker sekker med gymtøy ol. på kvelden. Legger også klar klær og dekker frokostbord. Ungene vekkes halv åtte. Skolen begynner halv ni, og de har to minutter å gå til skolen.
Jeg og ungene er ikke morgenmennesker, så vi snakker minimalt og tvinger i oss litt frokost for skams skyld. Mannen fikser frokost og rydder den. Han er A-menneske og elsker morgener i motsetning til oss andre. 

Anonymkode: d57a0...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.2.2023 den 21.30):

Står opp 04.15. Går på do, dusjer, steller meg og får på klær. Koser med 3 katter og sjekker at de har det de trenger. Pakker sekken. Ut av døren 04.45. Går 2 km til bussen. På plass på jobb 06.45. Rekker en kaffe med kolleger.  Resten av familien sover vel til 06.15..

Anonymkode: 10d32...4cc

Bruker du to timer til jobb hver vei hver dag??

Anonymkode: 58b40...81e

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Bruker du to timer til jobb hver vei hver dag??

Anonymkode: 58b40...81e

Ja

Anonymkode: 10d32...4cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Altså, mannen sin må jo bli helt vrak? Legger seg 18 eller no da eller? 

Anonymkode: 10b5f...660

Han legger seg kl 21.. ja han har ikke mye energi igjen nei 😔

Anonymkode: ae9bb...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...