Gladjente00 Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Jeg merket i gårkveld at jeg var litt kvalmen.. tenkte jaja av og til kan jeg få slik før jeg skal ha mensen.. jeg er på dag 25 av 27/28 idag. Men idag fortsette denne kvalmen..av og på. Jeg hadde sex 1 gang denne mnd og det var med kondom under hele akten. Var rundt el. Jeg er livredd for å bli gravid! Jeg kan ikke ogs helseproblemer og jeg kjenner dette stresser meg så mye. Brystene er også veldig store men de vokser hver mnd før mensen. Jeg er bare så lei meg kjenner jeg. Jeg klarer ikke å tenke på tanken en gang.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Om du ikke har fått mensen torsdag, ta en test. Det er så mye som kan gi kvalme. Og før mensen er det jo ganske vanlig at brystene kan bli større. Hvis du ikke er gravid er det dumt å ta sorgene på forhånd (skriver sorger fordi du sier du ikke kan gå gjennom svangerskap pga. helsen). Og hvis du skulle være gravid, så er det ikke noe du kan gjøre før du nå får tatt en test. Så bestem deg for at torsdag skal du ta en test, og så tar du det derfra. Hvis menstruasjonen plutselig er i ferd med å endre seg så kan man også få andre symptomer eller sterkere symptomer enn man ellers har. I tillegg til det går det jo en god del magesjau o.l. for tiden som også gir folk mye kvalme. Ikke noe du kan gjøre her og nå, så vent til torsdag før du tar en test. Så tar du det derfra ❤️ Anonymkode: d850e...fbe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Om du ikke har fått mensen torsdag, ta en test. Det er så mye som kan gi kvalme. Og før mensen er det jo ganske vanlig at brystene kan bli større. Hvis du ikke er gravid er det dumt å ta sorgene på forhånd (skriver sorger fordi du sier du ikke kan gå gjennom svangerskap pga. helsen). Og hvis du skulle være gravid, så er det ikke noe du kan gjøre før du nå får tatt en test. Så bestem deg for at torsdag skal du ta en test, og så tar du det derfra. Hvis menstruasjonen plutselig er i ferd med å endre seg så kan man også få andre symptomer eller sterkere symptomer enn man ellers har. I tillegg til det går det jo en god del magesjau o.l. for tiden som også gir folk mye kvalme. Ikke noe du kan gjøre her og nå, så vent til torsdag før du tar en test. Så tar du det derfra ❤️ Anonymkode: d850e...fbe Tusen takk for oppløftende svar ❤️ Anonymkode: ca746...0af
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Skrevet 7. februar 2023 Gladjente00 skrev (2 timer siden): Jeg merket i gårkveld at jeg var litt kvalmen.. tenkte jaja av og til kan jeg få slik før jeg skal ha mensen.. jeg er på dag 25 av 27/28 idag. Men idag fortsette denne kvalmen..av og på. Jeg hadde sex 1 gang denne mnd og det var med kondom under hele akten. Var rundt el. Jeg er livredd for å bli gravid! Jeg kan ikke ogs helseproblemer og jeg kjenner dette stresser meg så mye. Brystene er også veldig store men de vokser hver mnd før mensen. Jeg er bare så lei meg kjenner jeg. Jeg klarer ikke å tenke på tanken en gang. Føler med deg. Som hun andre sier ikke ta sorgene på forskudd ❤️ Anonymkode: 52452...88a
Gladjente00 Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Om du ikke har fått mensen torsdag, ta en test. Det er så mye som kan gi kvalme. Og før mensen er det jo ganske vanlig at brystene kan bli større. Hvis du ikke er gravid er det dumt å ta sorgene på forhånd (skriver sorger fordi du sier du ikke kan gå gjennom svangerskap pga. helsen). Og hvis du skulle være gravid, så er det ikke noe du kan gjøre før du nå får tatt en test. Så bestem deg for at torsdag skal du ta en test, og så tar du det derfra. Hvis menstruasjonen plutselig er i ferd med å endre seg så kan man også få andre symptomer eller sterkere symptomer enn man ellers har. I tillegg til det går det jo en god del magesjau o.l. for tiden som også gir folk mye kvalme. Ikke noe du kan gjøre her og nå, så vent til torsdag før du tar en test. Så tar du det derfra ❤️ Anonymkode: d850e...fbe Jeg tok en test nå og den var negativ..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 14 minutes ago, Gladjente00 said: Jeg tok en test nå og den var negativ.. Så bra! Da kan du slappe av nå og heller ta en tur til legen om ikke noe endrer seg og du vil sjekke det ordentlig. Anonymkode: a8fca...06e
Gladjente00 Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Så bra! Da kan du slappe av nå og heller ta en tur til legen om ikke noe endrer seg og du vil sjekke det ordentlig. Anonymkode: a8fca...06e Ja jeg håper det❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå