Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #1 Skrevet 6. februar 2023 Småkvalm, magevondt, vondt i hodet og trøtt. Vil det gå over? Hater virkelig å være kvalm. Vet ikke om jeg orker å gå sånn🤢kanskje litt tidlig å gi opp etter 3 dager, men fy... Anonymkode: 89c8d...848
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #2 Skrevet 6. februar 2023 Jo det kan gå over. Skulle egentlig ikke lagt meg oppi det, men anbefaler deg å vente med økning i dosering til du føler at du overlever. Første gangen jeg prøvde Mysimba taklet ikke jeg økningen etter en uke. Det ble så ille at jeg kuttet det ut. Prøvde på nytt tidligere i år og kjente at jeg ikke trengte å øke etter den første uka, så holdt meg på en pille om dagen og unngikk å bli så kvalm. Nå har jeg tilslutt valgt å kutte det ut igjen da, og denne gangen fordi jeg mistet sexlysten og evnen til orgasme 🤭😬 😅 Meeen etablerte gode vaner likevel, så går litt ned i vekt fortsatt ✌️ Anonymkode: ebde2...036
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #3 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jo det kan gå over. Skulle egentlig ikke lagt meg oppi det, men anbefaler deg å vente med økning i dosering til du føler at du overlever. Første gangen jeg prøvde Mysimba taklet ikke jeg økningen etter en uke. Det ble så ille at jeg kuttet det ut. Prøvde på nytt tidligere i år og kjente at jeg ikke trengte å øke etter den første uka, så holdt meg på en pille om dagen og unngikk å bli så kvalm. Nå har jeg tilslutt valgt å kutte det ut igjen da, og denne gangen fordi jeg mistet sexlysten og evnen til orgasme 🤭😬 😅 Meeen etablerte gode vaner likevel, så går litt ned i vekt fortsatt ✌️ Anonymkode: ebde2...036 Takk for svar. Er bare det verste jeg vet å være så kvalm. Verst på morgen og kveld. Ligger her nå og har det vondt😅 Jeg har gått en stund på krom tabletter nå og syns de har en virkning faktisk. Jeg skal bare ned 10 kg, så er ikke kjempe overvektig akkurat, men trenger bare en starthjelp, men dette orker jeg ikke. Hi Anonymkode: 89c8d...848
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Fikk du resept på mysimba når du kun skal ned 10 kg? Anonymkode: fe6bf...514
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fikk du resept på mysimba når du kun skal ned 10 kg? Anonymkode: fe6bf...514 Ikke HI, men jeg fikk tilsvarende, med en BMI på 26. Var altså ikke veldig overvektig, og fikk de for å gå ned "bare" 10 kg. Det hjalp meg enormt, og jeg gikk ned 12 kg. Fortsatt, etter tre og et halvt år, holder jeg vekta. Jeg trengte altså bare å gå ned de kiloene, men trengte litt hjelp. Grunnen til at jeg gikk opp i vekt i utgangspunktet var at jeg gikk opp i vekt av noen andre medisiner. Så sånn sett hadde jeg jo en god grunn til hvorfor jeg endte opp som overvektig. Anonymkode: 9d952...5f0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ikke HI, men jeg fikk tilsvarende, med en BMI på 26. Var altså ikke veldig overvektig, og fikk de for å gå ned "bare" 10 kg. Det hjalp meg enormt, og jeg gikk ned 12 kg. Fortsatt, etter tre og et halvt år, holder jeg vekta. Jeg trengte altså bare å gå ned de kiloene, men trengte litt hjelp. Grunnen til at jeg gikk opp i vekt i utgangspunktet var at jeg gikk opp i vekt av noen andre medisiner. Så sånn sett hadde jeg jo en god grunn til hvorfor jeg endte opp som overvektig. Anonymkode: 9d952...5f0 Medisiner gjør deg ikke tjukk Anonymkode: fa4bf...18b
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Medisiner gjør deg ikke tjukk Anonymkode: fa4bf...18b Helt riktig. Men tror til og med du skjønner at medisiner kan gjøre at du spiser mer, og dermed blir tjukk. Jeg fikk såpass økt appetitt at jeg ikke klarte å stå imot maten. Anonymkode: 9d952...5f0
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Helt riktig. Men tror til og med du skjønner at medisiner kan gjøre at du spiser mer, og dermed blir tjukk. Jeg fikk såpass økt appetitt at jeg ikke klarte å stå imot maten. Anonymkode: 9d952...5f0 Mangel på selvkontroll er uansett ikke medisinens feil. Man blir feit fordi man spiser mer enn man forbrenner. Anonymkode: fa4bf...18b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Mangel på selvkontroll er uansett ikke medisinens feil. Man blir feit fordi man spiser mer enn man forbrenner. Anonymkode: fa4bf...18b Og hvorfor blir man dum og empatiløs? Dårlige foreldre? Anonymkode: 8f6e9...990
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Mangel på selvkontroll er uansett ikke medisinens feil. Man blir feit fordi man spiser mer enn man forbrenner. Anonymkode: fa4bf...18b Kan ikke du gå ut fra denne tråden? Du har ikke noe her å gjøre. Anonymkode: c75dc...e32
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #11 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Fikk du resept på mysimba når du kun skal ned 10 kg? Anonymkode: fe6bf...514 På hvit resept, så betaler alt selv. Har en bmi på 27,3. Hi Anonymkode: 89c8d...848
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Og hvorfor blir man dum og empatiløs? Dårlige foreldre? Anonymkode: 8f6e9...990 Sikkert. Det vet vel du best Anonymkode: fa4bf...18b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): På hvit resept, så betaler alt selv. Har en bmi på 27,3. Hi Anonymkode: 89c8d...848 Om du blir kvalm og dårlig orker du ikke spise og de 10 kiloene er borte på 3-4 uker. Men usikker på hvor smart måte det er å gjøre det på da, hvor mye kommer du til å spise når kvalmen forsvinner? Anonymkode: eceb3...a8e
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Skrevet 7. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Om du blir kvalm og dårlig orker du ikke spise og de 10 kiloene er borte på 3-4 uker. Men usikker på hvor smart måte det er å gjøre det på da, hvor mye kommer du til å spise når kvalmen forsvinner? Anonymkode: eceb3...a8e Har ikke tatt i dag, fant vel ut at det ikke er verdt det, var sinnsykt dårlig i går, orker ikke den kvalmen og ligge å brekke meg. Så da prøver jeg på en annen måte. Hi Anonymkode: 89c8d...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå