Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Jeg har sovet nesten hele lørdag og hele dag. Sto opp kl 18 i dag. Og er fortsatt helt knust og trøtt. Orker ikke gjøre noe. Skulle ha dusjet. Noen hatt det sånn? Anonymkode: e9787...257
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Ring legen din i morgen, be om mer hjelp for depresjonen din. Anonymkode: 69332...ec4
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg har sovet nesten hele lørdag og hele dag. Sto opp kl 18 i dag. Og er fortsatt helt knust og trøtt. Orker ikke gjøre noe. Skulle ha dusjet. Noen hatt det sånn? Anonymkode: e9787...257 Jernmangel er min første tanke. Anonymkode: a7a2f...c41
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ring legen din i morgen, be om mer hjelp for depresjonen din. Anonymkode: 69332...ec4 Herregud hun trenger ikke være deprimert fordi hun sover mye! Ville heller tenkt jernmangel. Å sover du for mye hi så vil det ha motsatt effekt;at du bare blir enda mer trøtt. Been there done that. Anonymkode: ca316...3da
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Jeg har sånne sovehelger av og til. Dess mindre jeg gjør, dess trøttere blir jeg. Anonymkode: 84e92...f94
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Med mindre du er syk så har du antagelig bare sovet for mye. Da blir man slapp, slakk og tiltaksløs. Spis noe, drikk et stort glass vann, få deg litt frisk luft og bevegelse. Da sender du signaler til kroppen om at det er tid for å være våken og neste helg står du opp i rimelig tid og gjør noe. Anonymkode: d1303...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå