Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Og er dere opptatt av hva slags deksel dere har? Føler jeg er litt barnslig og er i overkant opptatt av deksler😅 Anonymkode: a7101...adc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Jeg har lommebokdeksel, sånn flipp med plass til et par kort inni. Kjøper fra My trendy phone, og velger farger og motiv som gjør meg glad. Så ja, jeg er nok litt opptatt av deksel jeg også. Jeg synes både det er praktisk (bruker kun bankkort, så da trenger jeg ikke lommebok) og ikke minst har det reddet mobilen min fra å knuse mang en gang. Har ikke hatt en eneste knust mobil siden jeg begynte med smarttelefon for rundt 8-10 år siden, på tross av at jeg er klønete og mister den i bakken minst en gang i uken 😅 Anonymkode: 7808a...709
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Et gjennomsiktig silikoncover med blomster på. Jeg vil ha noe jeg synes ser fint ut, men jeg tenker samtidig lite på hvordan telefonen min ser ut. Anonymkode: 40af9...a23
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Kjøper silikondeksler på ebay/wish. Ikke veldig opptatt av det, men bytter et par ganger i året og har alltid med julemotiv i desember. Anonymkode: b9b3a...6d5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #5 Skrevet 6. februar 2023 Har ett med lommebokdeksel bak, istedenfor sånn man "lukker". Syns det er mer praktisk. Det er lilla, kjøpt på wish. Har det til det blir ødelagt og kjøper nytt. Mister den i bakken stadig, men har panserglass foran så den har aldri knust Anonymkode: f883c...1cb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Skrevet 6. februar 2023 Lommebok. Men passer på å ikke ha alt av kort i den. Anonymkode: 15604...226
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Skrevet 6. februar 2023 Hvordan er det forresten mulig å være OPPTATT AV deksler? Anonymkode: 15604...226
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #8 Skrevet 6. februar 2023 Jeg synes det er gøy å ha et deksel som er litt fresht. Har silikondeksler i forskjellige mønstre. Kjøper på mytrendyphone. Anonymkode: af40f...bd5
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #9 Skrevet 6. februar 2023 Og dette er ikke en snikreklame for mytrendyphone? Anonymkode: c0bb2...8f2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #10 Skrevet 6. februar 2023 Har ett flippdeksel med kortholder og en lomme til seddler. Desverre er det magnetdeksel fonen slik at jeg kan ta ut telefonen. Det var ikke i planen, men da hadde jeg åpnet esken når jeg fant det ut. Har en jobb der ejg har tlf i lomma og ingen stillesittende jobb. Min tidligere telefon kjørte jeg over med en jekketralle og den overlevde. Må ha slikt deksel siden jeg er ganske uforsiktig med telefonen, men har fortsatt ikke ødelagt noen. De har daua pga alderdom og gjerne pint i lang tid før de blir gravlagt. Anonymkode: 2e612...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå