Gå til innhold

Noen som har vært på Kypros Ayia Napa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører gjerne deres erfaringer der i fra? 

Anonymkode: 3e4e7...ede

Skrevet

Minst 11 år siden. Var fint nok, bodde ikke i festområde. Fine strender!

Anonymkode: 04b16...694

Skrevet

Fint der. 

Anonymkode: 641c3...ef5

Skrevet

Sønnen min var der på russetur i fjor. Så ja. Sikkert gøy hvis du er 18

Anonymkode: e967c...714

Skrevet

Er set en festeplass? 

Skrevet

Jeg var det en gang da jeg var ca 20 år, da tilbrakte vi mye tid i "festgata". Jeg har også vært det som voksen med barn på et av disse "forferdelige" all inclusive hotellene og ikke merket noe til at det er et sted som er (var?) kjent for festing. 

Anonymkode: 594ad...7c2

Skrevet

https://www.loveayianapa.com/night-life.html Stedet er og var kjent for å være typisk fest sted , men stedet har også nå tatt eh retning i å være en typisk familie destinasjon. Litt som Korfu var party sted i min ungdom og har en annen profil nå. 

Skrevet

Takk for svar. 

Så det er ikke en festeplass som det var før? 

Er det dårlig mat på all-inclusive? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. 

Så det er ikke en festeplass som det var før? 

Er det dårlig mat på all-inclusive? 

Det er det fortsatt ;https://www.uptours.no/cypern/ayia-napa , men de har også en mer familieorientert profil nå. Verdt å lese litt mer om dette så du vet hva du møter. 

Maten; Har vært borti alt fra skikkelig dårlig mat til god mat ( full pensjon hotell). Her må du lese tilbakemeldinger på det enkelte hotell. Lurt å sette seg godt inn i hva som inkluderes i all inc på det aktuelle hotellet da det kan være veldig begrenset og det kan være alt du kan tenke deg.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Det er det fortsatt ;https://www.uptours.no/cypern/ayia-napa , men de har også en mer familieorientert profil nå. Verdt å lese litt mer om dette så du vet hva du møter. 

Maten; Har vært borti alt fra skikkelig dårlig mat til god mat ( full pensjon hotell). Her må du lese tilbakemeldinger på det enkelte hotell. Lurt å sette seg godt inn i hva som inkluderes i all inc på det aktuelle hotellet da det kan være veldig begrenset og det kan være alt du kan tenke deg.

Tusen takk. Det skal jeg gjøre 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk. Det skal jeg gjøre 😊

Også lurt å lese tilbakemeldinger på hotellet både på reiseselskapet sine sider og og feks tripadvisor. Der vil du også kunne se hvor gjestene som har skrevet anmeldelse kommer fra. Selv blir jeg skeptisk hvis det feks er overvekt av russiske eller skandinaviske gjester. Mye info om stedet når det gjelder alt sted og hotell har å by på😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Også lurt å lese tilbakemeldinger på hotellet både på reiseselskapet sine sider og og feks tripadvisor. Der vil du også kunne se hvor gjestene som har skrevet anmeldelse kommer fra. Selv blir jeg skeptisk hvis det feks er overvekt av russiske eller skandinaviske gjester. Mye info om stedet når det gjelder alt sted og hotell har å by på😊

Tusen takk 😊

Skrevet

Vi har vært flere ganger der med Sunwing. Kypros har helt klart hatt den beste maten av de forskjellige Sunwingresortene vi har vært på. 
Jeg syns Kypros er kjempefint, og har vært der flere ganger. Reiser gjerne tilbake 😊

Anonymkode: b11bd...705

Skrevet

Vi var på et Sunwing-hotell på Kypros i fjor sommer. Helt greitt, men reiser ikke tilbake. Hadde all-inclusive den ene uken, og maten var den dårligste av alle AI-hotellene jeg har vært på.

Anonymkode: 16c26...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...