Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #26 Skrevet 6. februar 2023 2 hours ago, Anonym bruker said: Det er nettopp pga folk som deg som en gang var barn at jeg lurer på om jeg skal melde det! Som en skriver over så er det ikke min jobb å vurdere han i rollen som far. Men det finnes kompetente mennesker i den jobben og de kan ikke vite hvis de ikke varsles. Hadde dette kun vært den ene gangen ville det og vært annerledes men dette har som sagt skjedd flere ganger .Da tar han ikke til seg erfaringer og tilbakemeldinger og bryr seg ikke om konsekvenser. Det er faretegn i mine øyne. Ts Anonymkode: 66aa8...7fc Hvis du skal sende en bekymringsmelding så må du jo være bekymret for omsorgen han gir! Du virker jo mer bekymret (eller for å være ærlig, irritert) for hans atferd. Det er IKKE nok. Man kan fint være en drittsekk uten at det er omsorgssvikt. En bekymringsmelding er en stor belastning for de aller fleste. En grunnløs bekymringsmelding er bare slemt. Anonymkode: e9095...a6f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2023 #27 Skrevet 6. februar 2023 Anonym bruker skrev (På 5.2.2023 den 16.49): Du skriver kanskje bedre enn meg, men leseferdighetene er det verre med (uten at jeg er bekymret for din omsorgsevne av den grunn). Som jeg skriver så blir han overstadig beruset og så aggressiv at det får konsekvenser for ham hver gang ved at han bortvises. Synes du det er rimelig oppførsel for et voksent menneske som klarer å kontrollere seg selv og sinnet sitt? Anonymkode: 66aa8...7fc Nei, det er dustete fylleadferd, men det sier ingenting om omsorgsevnen hans. Anonymkode: 5c4ac...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå