Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #26 Skrevet 5. februar 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Du virker svært lite løsningsorientert egentlig. Det er mange barn som er hos annen foreldre en dag en uke og annenhver helg. Hvis det passer med turnus å være fra onsdag etter skole/bhg til torsdag morgen en uke er jo det helt vanlig. Han jobber ikke hver helg antar jeg. Er det hver 3 helg, så er barna hos han hver 3 helg og en ekstra helg innimellom. Å lage en fast plan over 6 uker bør ikke være så vanskelig. Mest sannsynlig endrer dere opp på en 70/30 deling, men fast rytme og barn som tilpasser seg. Anonymkode: ffedc...9c2 Det er ikke det som er poenget her. Jeg tenker at det du skriver øverst er det som går. Men det nekter han, han vil ga barna 50/50, til tross for athan jobber skift. Det ser ikke jeg kam gå uten at det går ut over barma og meg pga stress og logistikk. Anonymkode: 15617...b09
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #27 Skrevet 5. februar 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er ikke det som er poenget her. Jeg tenker at det du skriver øverst er det som går. Men det nekter han, han vil ga barna 50/50, til tross for athan jobber skift. Det ser ikke jeg kam gå uten at det går ut over barma og meg pga stress og logistikk. Anonymkode: 15617...b09 Men da er det opp til han å legge frem en plan det går an å gjennomføre. Anonymkode: cdfc8...e16
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2023 #28 Skrevet 5. februar 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Han har en sjelden gang tre dager etter hverandre, men har jo som folk flest 2 dager fri per uke, men de faller kun hver 3 uke på helg. Jeg tenker ikke at 50/50 går med sånn jobb, men han vil ha dem like mye som meg. Anonymkode: 15617...b09 Bestill mekling på familievernkontoret. Lag plan over samvær sammen med dem. De er flinke til å ivareta barnas behov, og lage avtaler mellom foreldre som kommuniserer dårlig. Hvis han vil ha barna like mye som deg så be han lage et forslag til hvordan han ser for seg at det skal fungere. Så kan du lage tilsvarende forslag, hvor du tegner opp en samværsordning slik du tenker at det vil være best. Og så legger dere frem disse forslagene på fvk, og starter prosessen med å komme til enighet. Anonymkode: 6030d...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå