Gå til innhold

Sydenferie i påsken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 5, barn på 7, 7 og 11. 

Har prøvd å søke litt og virker som vi må ha to rom og at der blir 70000 eller mer. Høres dette riktig ut? 

Kanariøyene er vel det som er aktuelt på den tiden.

Noen som er drevne og kan fortelle meg om jeg er på bærtur, evt hvor jeg kan finne rimeligere tur? 

Sett på TUI og Ving

Anonymkode: ad501...443

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har prøvd å søke litt og virker som vi må ha to rom og at der blir 70000 eller mer. Høres dette riktig ut? 

Noen som er drevne og kan fortelle meg om jeg er på bærtur, evt hvor jeg kan finne rimeligere tur? 

Sett på TUI og Ving

Glemte å si at vi foretrekker all inklusive 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Sett på TUI og Ving

Påsken er typisk reise-tidspunkt og det er gjerne dyrt da. Ønsker dere all inc med litt standard så høres det ut som prisen er riktig . Høres også riktig ut med 2 rom. Ville ikke gått etter det billigste jeg kunne finne hvis det skal være all inc😊.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Sett på TUI og Ving

Helt normal pris for all inc til populært reisemål i høysesong, (som påsken naturligvis er.)

Anonymkode: a8e81...061

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Sett på TUI og Ving

Ja, høres helt riktig ut. Vi skal til gran canaria i vinterferien, er 5 stk , 2 voksne og 12,16,18 år. Vi må ut med ca 100 000kr. Har all inclusive , for det ønsker barna.

Vi må ha 2 rom og ønsker et  bra hotell , har alltid brukt Ving

Anonymkode: 1959e...eff

Skrevet

Lanzarote eller Gran Canaria? Fordeler med noen av øyene?

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lanzarote eller Gran Canaria? Fordeler med noen av øyene?

Bare vært på gran canaria. Anbefaler arguineguin( sunving). Men denne gang skal vi prøve playa del cura( ving nå og)

Skrevet

Bare vært på gran canaria. Anbefaler arguineguin( sunving). Men denne gang skal vi prøve playa del cura( ving nå og)

Der er det utsolgt😔

Skrevet

Der er det utsolgt😔

Oceanbeachclub skal vi prøve i år. 
Ja, sunwing arguineguin er bare super populært, er mest finske og svenske og nordmenn der.(men kjenner ingen andre som har vært der, er en litt dyr plass. )
Men absolutt verdt pengene viss en er tidlig ute.vi har vært der 7 eller 8 ganger.

Skrevet

Hva med Kapp Verde? Det er litt mer eksotisk enn Kanariøyene😊

Skrevet

Helt satt ut av hvor dyrt det er, for noe som i mine øyne, virker så kjedelig. Ville heller funnet flybilletter selv, et hyggelig hotell og spist måltidene på forskjellige, lokale restauranter. 

Anonymkode: a38ce...641

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Helt satt ut av hvor dyrt det er, for noe som i mine øyne, virker så kjedelig. Ville heller funnet flybilletter selv, et hyggelig hotell og spist måltidene på forskjellige, lokale restauranter. 

Hehe. Det er det som er fint med å reise. Noen velger som HI og noen som deg ( og meg). Hadde vært kjedelig hvis alle dro til samme sted. Jeg hadde ikke prioritert 100tusen på vinterferie i Granka , men det er ikke sikkert de som gjør det prioriteter samme sum på sommerferie. Det gjør vår familie glatt. Tok meg lang tid å forstå hvorfor noen vil velge denne type ferie, men hvis det gir glede så gir det glede. Bonusen er at mine perler ikke overstrømmes av turister. De er nemlig andre steder. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Enig, aln inklusive er ikke bra dor turistnæringen ,men det er ikke så farlig ..

Anonymkode: 734f1...af5

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Enig, aln inklusive er ikke bra dor turistnæringen ,men det er ikke så farlig ..

Anonymkode: 734f1...af5

Nei, er ikke derfor jeg reiser

Anonymkode: bfccd...361

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det kunne ikke jeg tenkt meg, ikke med tre barn. 

Skrevet

Heldigvis har vi ytringsfrihet, synes man må tåle å høre andre synspunkter. 

Skrevet

Bruke 100.000 på ferie.. noen har for mye penger i dette landet.

Anonymkode: f9d1d...6b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bruke 100.000 på ferie.. noen har for mye penger i dette landet.

Anonymkode: f9d1d...6b6

På GRanca i tillegg....

Anonymkode: 0b8b8...744

Skrevet

Kan vær noen har spart lenge til ferie og kanskje ikke hatt « ferie» på mange år.

Og til gjengjeld at dette er årets ferie!

Og igjen, folk får bruke det de vil til hva de vil, en skal ikke måtte forvarer sine valg viss en har penger til det

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.2.2023 den 17.29):

Sett på TUI og Ving

Du kan også lete her ; https://www.apollo.no/reiser/charterferie/skoleferier/paskeferie

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerangrep.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...