Gå til innhold

Inspirasjon til 40 år's lag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 40 neste år, det har jeg lyst til å feire. Utfordringen er at vi også skal ha konfirmasjon, så jeg føler at det kommer absolutt først med tanke på økonomien. Så til dere som har vært eller har hatt 40 år's lag... 

-Hvem inviterer dere? Ut i periferien eller bare de nærmeste? 

– Hvordan gjøres det med mat om man skal holde det rimelig? 

- Hadde folk med seg egen drikke? 

- Lokale eller hjemme? 

Evt andre gode tips mottas med takk 😊

Anonymkode: f8f32...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte å kun invitere til jentefest med mine ti nærmeste venninner. Lagte tapas selv, og stor for drikke. Hadde det hjemme. Kom på noen tusenlapper, hadde også hatt konfirmasjon samme år så kunne ikke slå helt på stortromma å invitere til kjempefest. Hadde en helt fantastisk kveld, og angrer ikke!

Anonymkode: 9b8eb...f28

Skrevet

Jeg og ei venninne invitert venninner på hyttetur😊 

Anonymkode: 58bc2...ca9

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og ei venninne invitert venninner på hyttetur😊 vi betalte all mat hele helgen og drikke til mat(Juice og melk) Alle hadde med seg egen drikke for helga. 

Skrevet

Jeg sparte opp litt penger, og inviterte ca 40 gjester (både kolleger, nære venner, og familie (men ikke foreldre og barn, de kom til en annen fest)). Leide et rimelig lokale, min bror tilbød seg å lage mat, jeg kjøpte alkohol til maten og velkomstdrink, og folk tok med litt. Det var MASSE til overs 😅

Jeg tenker at man velger format både utfra budsjett og egne ønsker. Jeg ville ha en stor fest, og det ble en helt fantastisk feiring på den dagen alt åpnet opp igjen i samfunnet etter korona. Uforglemmelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...