Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Betyr det da uansett at han ikke har lest den? Altså, vil man alltid kunne se at det endrer seg til "lest" når den er lest? Anonymkode: 563e0...fbd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Ikke hvis mottaker har skrudd av den funksjonen eller har en annen telefon en iPhone. Anonymkode: e74aa...c4d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke hvis mottaker har skrudd av den funksjonen eller har en annen telefon en iPhone. Anonymkode: e74aa...c4d Men hvis det står "levert" - er ikke den funksjonen da på? Jeg har venner som ikke har iphone, og der står det bare ingenting, verken "levert" eller "lest" . Anonymkode: 563e0...fbd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men hvis det står "levert" - er ikke den funksjonen da på? Jeg har venner som ikke har iphone, og der står det bare ingenting, verken "levert" eller "lest" . Anonymkode: 563e0...fbd Sannsynligvis ikke. Anonymkode: e74aa...c4d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Om jeg har forstått funksjonen riktig på min Android så sender den sms over wifi om mottaker også er påkoblet samtidig. Om mottaker var påkloblet da denne mottok og leste meldingen vil den få status som lest. Om mottaker var påkloblet da den fikk meldingen, men avkoblet da meldingen ble lest vil du ikke kunne se om den er lest (kanskje status oppdaterer seg når mottaker er på nett igjen, men ikke sikker). Er ikke mottaker påkoblet wifi sendes sms som en vanlig sms og man kan ikke se om den er lest. Anonymkode: 64c8e...167
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Jeg har skrudd lesebekreftelse av slik at sender du en sms til meg vil det stå levert men aldri lest. Jeg gidder ikke at folk følger med på når jeg leser meldingene og hvis det tar lang tid før jeg svarer skal de legge mer i det enn de trenger. Anonymkode: 1d6db...509
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Om jeg har forstått funksjonen riktig på min Android så sender den sms over wifi om mottaker også er påkoblet samtidig. Om mottaker var påkloblet da denne mottok og leste meldingen vil den få status som lest. Om mottaker var påkloblet da den fikk meldingen, men avkoblet da meldingen ble lest vil du ikke kunne se om den er lest (kanskje status oppdaterer seg når mottaker er på nett igjen, men ikke sikker). Er ikke mottaker påkoblet wifi sendes sms som en vanlig sms og man kan ikke se om den er lest. Anonymkode: 64c8e...167 Tildels riktig, men har mottaker skrudd av lesebekreftelse vil det aldri komme lest. Kun stå som levert. Anonymkode: 1d6db...509
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Som de andre sier, ikke hvis mottaker har skrudd av funksjonen. Som jeg også har, jeg orker ikke det overvåkingsgreiene Anonymkode: 6255c...709
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 Okei, da har nok han jeg sendte melding til skrudd av lesebekreftelse. Takk for svar! Anonymkode: 563e0...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå