Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Hvilken balsam sverger du til? Har prøvd alt mulig, både billig og "dyrt". Sunsilk Gliss First price🤦♀️ Define Egentlig det meste man får på dagligvarebutikker, normal osv. Må jeg opp i pris for å finne en som fungerer? Eller finnes det noe som ikke velter hele budsjettet mitt? Vi er 3 stk med tykt halvlangt hår, så det går en del balsam. Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Jeg bruker ikke så ofte balsam lenger, men når jeg gjør det så bruker jeg bare denne https://meny.no/varer/personlige-artikler/harpleie/balsam/elvital-balsam-5410103915661 Anonymkode: 2b794...b1a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Olaplex nr 5! Dyr, men god. Anonymkode: 91513...ea0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #4 Skrevet 1. februar 2023 Den beste balsamen er hårkuren som medfølger i Garnier Nutrisse sin hårfarge. Jeg bruker halve som kur etter farging og andre halve som balsam fordelt på de neste vaskene. Anonymkode: 5fb67...55c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #5 Skrevet 1. februar 2023 Ingen slår redken all soft, kjøper når den er på kampanje. Kjøper div på normal innimellom når pengene ikke strekker til, men det tar ikke lang tid før jeg er tilbake på redken, med langt hår må det bare prioriteres. Veldig drøy da, bruker mye mindre av den enn av billigvariantene, så det blir egentlig ikke så mye dyrere. Anonymkode: 2bfae...13a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #6 Skrevet 1. februar 2023 Hvilket hår har folk egentlig, når ikke vanlige produkter holder? Eller rettere sagt, hvilket oppheng har folk i hår? Jeg har knappest prøvd en shampo eller en balasam som ikke funker. Noen klør, og da kjøper jeg selvsagt en annen. Akkurat nå er det sunsilk jeg bruker. Sist var det define. Jeg tar den som er på tilbud så sant det ikke er en jeg har klødd av før, håret blir rent og jeg er fornøyd. Mange må ha dyre frisørshampoer for å være fornøyd. Men ingen ser forskjell på dem når de bruker den shampoen de varr må ha pg når de bruker den som "ødelegger håret". Det er hår! Anonymkode: f494a...d02
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. februar 2023 #7 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvilket hår har folk egentlig, når ikke vanlige produkter holder? Eller rettere sagt, hvilket oppheng har folk i hår? Jeg har knappest prøvd en shampo eller en balasam som ikke funker. Noen klør, og da kjøper jeg selvsagt en annen. Akkurat nå er det sunsilk jeg bruker. Sist var det define. Jeg tar den som er på tilbud så sant det ikke er en jeg har klødd av før, håret blir rent og jeg er fornøyd. Mange må ha dyre frisørshampoer for å være fornøyd. Men ingen ser forskjell på dem når de bruker den shampoen de varr må ha pg når de bruker den som "ødelegger håret". Det er hår! Anonymkode: f494a...d02 https://www.blivakker.no/product/200040/kerastase-resistance-ciment-anti-usure-topseal-conditioner-200ml Denne bruker jeg og jo, merker godt forskjell hvis jeg bruker noe tilfeldig fra matbutikken
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #8 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvilket hår har folk egentlig, når ikke vanlige produkter holder? Eller rettere sagt, hvilket oppheng har folk i hår? Jeg har knappest prøvd en shampo eller en balasam som ikke funker. Noen klør, og da kjøper jeg selvsagt en annen. Akkurat nå er det sunsilk jeg bruker. Sist var det define. Jeg tar den som er på tilbud så sant det ikke er en jeg har klødd av før, håret blir rent og jeg er fornøyd. Mange må ha dyre frisørshampoer for å være fornøyd. Men ingen ser forskjell på dem når de bruker den shampoen de varr må ha pg når de bruker den som "ødelegger håret". Det er hår! Anonymkode: f494a...d02 Jeg (med Olaplex'en) trenger ikke bruke dyre produkter, men jeg har veldig fint og tynt hår, og det er noen balsamer som absolutt ikke funker for meg. Det har ikke med pris å gjøre, tror jeg, men sånn som Sunsilk for eksempel, den får håret mitt til å se fett ut, det legger seg i strimer liksom. Du hadde sett forskjell om du hadde sett meg! Nå har jeg i en periode hatt veldig, veldig slitt hår i tillegg, da er Olaplex suveren. Men ellers bruker jeg Define Moroccan Oil eller hva den heter, den funker også (men er veldig lite drøy, så den er ikke så billig som den gir seg ut for å være!). Anonymkode: 91513...ea0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. februar 2023 #9 Skrevet 1. februar 2023 Olaplex eller Redken foretrekker jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #10 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Olaplex nr 5! Dyr, men god. Anonymkode: 91513...ea0 Takk for tips😊 Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #11 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Den beste balsamen er hårkuren som medfølger i Garnier Nutrisse sin hårfarge. Jeg bruker halve som kur etter farging og andre halve som balsam fordelt på de neste vaskene. Anonymkode: 5fb67...55c Hjelper ikke meg, kan ikke kjøpe hårfarge for å få tak i en liten tube med balsam 🙈 Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #12 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ingen slår redken all soft, kjøper når den er på kampanje. Kjøper div på normal innimellom når pengene ikke strekker til, men det tar ikke lang tid før jeg er tilbake på redken, med langt hår må det bare prioriteres. Veldig drøy da, bruker mye mindre av den enn av billigvariantene, så det blir egentlig ikke så mye dyrere. Anonymkode: 2bfae...13a Takk for tips 😊 Det er sant, bedre med drøy dyr balsam enn med billig når man må bruke en halv flaske for å føle effekt 🙄 Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #13 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvilket hår har folk egentlig, når ikke vanlige produkter holder? Eller rettere sagt, hvilket oppheng har folk i hår? Jeg har knappest prøvd en shampo eller en balasam som ikke funker. Noen klør, og da kjøper jeg selvsagt en annen. Akkurat nå er det sunsilk jeg bruker. Sist var det define. Jeg tar den som er på tilbud så sant det ikke er en jeg har klødd av før, håret blir rent og jeg er fornøyd. Mange må ha dyre frisørshampoer for å være fornøyd. Men ingen ser forskjell på dem når de bruker den shampoen de varr må ha pg når de bruker den som "ødelegger håret". Det er hår! Anonymkode: f494a...d02 Kan fint bruke first price shampo. Eller ingen shampo hvis det er det. Men må ha balsam for å få gredd håret, hvis ikke mister jeg så mye hår at jeg kan tove meg en gryteklut etter hver hårvask. Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #14 Skrevet 1. februar 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden): https://www.blivakker.no/product/200040/kerastase-resistance-ciment-anti-usure-topseal-conditioner-200ml Denne bruker jeg og jo, merker godt forskjell hvis jeg bruker noe tilfeldig fra matbutikken Er dette en kur? Må den brukes i tillegg til balsam? Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #15 Skrevet 1. februar 2023 Olaplex no 6 og/eller K18 kur bruker jeg. Vasker kun med Olaplex shampoo, og tar håndkle i håret. (Ikke balsam) Deretter en av to overnevnte. De er dyre, lukter knapt noe, og er verdt hver krone. Har langt hår som floker seg som bare det. Når du vasker håret trenger du ikke rubbe og gni i vei. Jeg stryker hodebunnen med en kam eller neglene i hårets retning om og om igjen til alt er rent, før jeg skyller. Håret legges i et håndkle. Ikke tørk hardt og frem og tilbake, da floker det seg og knekker. Anonymkode: c1a09...754
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #16 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvilket hår har folk egentlig, når ikke vanlige produkter holder? Eller rettere sagt, hvilket oppheng har folk i hår? Jeg har knappest prøvd en shampo eller en balasam som ikke funker. Noen klør, og da kjøper jeg selvsagt en annen. Akkurat nå er det sunsilk jeg bruker. Sist var det define. Jeg tar den som er på tilbud så sant det ikke er en jeg har klødd av før, håret blir rent og jeg er fornøyd. Mange må ha dyre frisørshampoer for å være fornøyd. Men ingen ser forskjell på dem når de bruker den shampoen de varr må ha pg når de bruker den som "ødelegger håret". Det er hår! Anonymkode: f494a...d02 Jeg har langt krøllete hår, blir både frizzy og tørt uten riktig pleie. Jeg merker veldig stor forskjell på sjampo og balsamene. Anonymkode: 2bfae...13a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #17 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Kan fint bruke first price shampo. Eller ingen shampo hvis det er det. Men må ha balsam for å få gredd håret, hvis ikke mister jeg så mye hår at jeg kan tove meg en gryteklut etter hver hårvask. Anonymkode: 90f4d...d47 Oi. Høres ikke ut som balsamen er problemet. Du børster vel ikke håret mens det er vått? Anonymkode: 24faf...22d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #18 Skrevet 1. februar 2023 Hvilken balsam du trenger kommer jo helt an på hårtypen din. Det som passer for en, passer ikke nødvendigvis for en annen. Anonymkode: 48b14...036
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #19 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvilken balsam du trenger kommer jo helt an på hårtypen din. Det som passer for en, passer ikke nødvendigvis for en annen. Anonymkode: 48b14...036 Men det frister mer å prøve en som anbefales av flere, enn å bare prøve seg frem på egenhånd og bruke mye penger på flere bomkjøp. Anonymkode: 90f4d...d47
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #20 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men det frister mer å prøve en som anbefales av flere, enn å bare prøve seg frem på egenhånd og bruke mye penger på flere bomkjøp. Anonymkode: 90f4d...d47 En ganske grei regel, Shampo for det håret ditt trenger. Balsam for det du vil håret skal bli. Er håret ditt stivt når det er vått, trenger det protein Er det mykt når det er vått, trenger det fukt Er mye ulike hårbehov og typer, du må nesten få råd om produkter basert på ditt hårs behov. Anonymkode: 01e10...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #21 Skrevet 1. februar 2023 Jeg har svært hår med krøller og sverger til fructis, den grønne. Har jobbet i frisør bransjen i mange mange år, å prøvd alt som er laget. Å ingen er like god som fructis til mitt hår🙈 Anonymkode: 85cb5...a38
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #22 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): En ganske grei regel, Shampo for det håret ditt trenger. Balsam for det du vil håret skal bli. Er håret ditt stivt når det er vått, trenger det protein Er det mykt når det er vått, trenger det fukt Er mye ulike hårbehov og typer, du må nesten få råd om produkter basert på ditt hårs behov. Anonymkode: 01e10...dc9 Du vet at håret er dødt, ikke sant? Anonymkode: 50ed8...f2b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #23 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du vet at håret er dødt, ikke sant? Anonymkode: 50ed8...f2b Og da kan det ikke nyttegjøre seg produkter man tilfører, tror du? Anonymkode: 01e10...dc9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #24 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Men det frister mer å prøve en som anbefales av flere, enn å bare prøve seg frem på egenhånd og bruke mye penger på flere bomkjøp. Anonymkode: 90f4d...d47 Hvis du sier noe om hårtypen, så kan det hjelpe. Det kan jo bli like mange bomkjøp ved å kjøpe noe andre med helt andre forutsetninger bruker Anonymkode: 48b14...036
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #25 Skrevet 1. februar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du vet at håret er dødt, ikke sant? Anonymkode: 50ed8...f2b Det er fortsatt en kjemisk sammensetning. Og fordi det er dødt, så trenger det enda mer tilsetning for å kunne se levende ut Anonymkode: 48b14...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå