Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Er den verdt pengene? Synes den er sinnsykt dyr. Problemet mitt er egentlig ikke skadet hår, men floker. Da er det kanskje ikke noe poeng å kjøpe den? Mener jo at hvis håret mitt hadde vært sunnere så ville det vært mindre floker, og børsting av floker skader jo håret enda mer. Men problemet jeg vil løse er egentlig floker som sagt. Bør jeg bruke pengene på noe annet enn denne hårkuren da? Anonymkode: a80ad...05b
Annesmiltillivet Skrevet 1. februar 2023 #2 Skrevet 1. februar 2023 Den er dyr ja - men virkelig god!! Jeg kjøpte den i sommer etter noen uker med basseng og sjø,og både jeg å min svært hårsåre datter på 9 bruker den. Man vasker håret som normalt, men bruker ikke balsam (så sparer en del tid i dusjen og dermed en del strøm om man tenker sånn). Tar i 2-3 pump og fordeler i håret, venter 2-3 minutt så greier jeg. Da kan man faktisk gre håret uten noen floker! Samme gjelder for datteren min som har slitt med flokete hår, nå er det ingen stress å greie lenger!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Skrevet 1. februar 2023 Annesmiltillivet skrev (13 minutter siden): Den er dyr ja - men virkelig god!! Jeg kjøpte den i sommer etter noen uker med basseng og sjø,og både jeg å min svært hårsåre datter på 9 bruker den. Man vasker håret som normalt, men bruker ikke balsam (så sparer en del tid i dusjen og dermed en del strøm om man tenker sånn). Tar i 2-3 pump og fordeler i håret, venter 2-3 minutt så greier jeg. Da kan man faktisk gre håret uten noen floker! Samme gjelder for datteren min som har slitt med flokete hår, nå er det ingen stress å greie lenger! Ååå, takk for at du deler erfaring. Høres ut som nøyaktig det jeg trenger! 😊 Anonymkode: a80ad...05b
LME1001 Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Har hatt den i høst. Ikke verdt pengene, kjøper den aldri igjen.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Har den, og verdt pengene. Ikke bruk balsam, da lukker hårets skjell-lag seg og kuren kommer ikke til sin rett. Kun shampoo, skyll godt, tørk litt med et håndkle og to pump med K18 fordeles i håret. Anonymkode: 6f1b1...a69
Bjæk Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Jeg syns ikke den er verdt pengene, merker ingen som helst forskjell på håret enten jeg bruker den eller en annen hårkur eller balsam.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 Jeg synes ikke den er verdt pengene. Spraybalsam gjør samme nytten på floker. Mulig den er bra på sikt ved jevnlig bruk, men ingen vidunderkur. Jeg har tykt og brusete hår. En såte rett og slett. På mitt hår virker aussie hair produktene bra. Og så bruker jeg leave-in fra olaplex (dyr den også da men billigere enn K18) Anonymkode: 750de...7b8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 Jeg kjøpte den. Syns den var ok kanskje ett hakk bedre enn vanlig kur, lot den stå én mnd i skapet, virket som den tørket in. Var veldig lite produkt i den lille flaska. Og virket som den fordunsta. Hadde tenkt til ha den lenge men. Har du råd, så prøv. Tror den var wow etter første bruk, men virket som det var det. Anonymkode: 216b6...d59
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Tusen takk for at mange svarer, jeg dropper nok dette produktet. Både pga pris/økonomi, og at det ikke virker som det er like WOW som det hauses opp til å være. Skal sjekke om jeg kan finne en god balsamspray, og olaplex har jeg hørt mye bra om så den er verdt et forsøk 👍 Anonymkode: a80ad...05b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Jeg brukte den i ca et halvt år, synes ikke den var verdt pengene. Gjorde virkelig ingenting for håret mitt, som en vanlig balsam eller kur ikke gjør. Anonymkode: 41505...d74
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 Annesmiltillivet skrev (På 1.2.2023 den 12.49): Den er dyr ja - men virkelig god!! Jeg kjøpte den i sommer etter noen uker med basseng og sjø,og både jeg å min svært hårsåre datter på 9 bruker den. Man vasker håret som normalt, men bruker ikke balsam (så sparer en del tid i dusjen og dermed en del strøm om man tenker sånn). Tar i 2-3 pump og fordeler i håret, venter 2-3 minutt så greier jeg. Da kan man faktisk gre håret uten noen floker! Samme gjelder for datteren min som har slitt med flokete hår, nå er det ingen stress å greie lenger! Man skal alltid ha i balsam etter kur. Anonymkode: cd46b...236
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Har den, og verdt pengene. Ikke bruk balsam, da lukker hårets skjell-lag seg og kuren kommer ikke til sin rett. Kun shampoo, skyll godt, tørk litt med et håndkle og to pump med K18 fordeles i håret. Anonymkode: 6f1b1...a69 Man skal jo ha i balsam etter kur, nettopp for å stenge inne kuren under skjellaget. Anonymkode: cd46b...236
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Man skal alltid ha i balsam etter kur. Anonymkode: cd46b...236 Ikke etter leave-in nei. Anonymkode: 750de...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå