Anonym bruker Skrevet 31. januar 2023 #1 Skrevet 31. januar 2023 Jeg har en ufør (meg), en innbo (og jeg eier nesten ingenting, leiligheten er møblert og jeg har ikke særlig dyre ting, tipper at verdien på tingene mine er rundt 200 000) pluss to hunder på 6-7 år I dag betaler jeg 1400 i mnd tilsammen Anonymkode: 86d85...107
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Vær obs på at det ikke er så lett å flytte uføre og dyreforsikringer. Skal du flytte en uføreforsikring krever nytt selskap helseattest og de sjekker journalen flere år tilbake, har du vært sykemeldt e.l. så får du ikke forsikring. Samme med hund, mange ting gjelder ikke om hunden ikke har hatt forsikringen siden den var valp, bl.a tenner. Jeg har byttet forsikringer flere steder, på bolig, bil, reise osv, men akkurat uføre og hundeforsikringen står på samme sted hele tiden. Anonymkode: 8409d...3a6
Optatium Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Tipper hundene koster rundt 7-800kr i måneden? Det er det lite å gjøre med, og da er det nok ingen upris med resten for uføre og innbo. Uføre koster ofte endel. Har du et forbund du er medlem i lan du sjekke ut det, ofte gode forsikringsordninger gjennom det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå