Gå til innhold

Hadde du spist dette kjøttet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, spiser aldri kjøtt som har gått ut på dato. Det pleier ofte å stå "siste forbruksdag" , og ikke "best før" dato . 

Anonymkode: bbee9...b93

Du har nese?

Anonymkode: 1e3c1...908

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, spiser aldri kjøtt som har gått ut på dato. Det pleier ofte å stå "siste forbruksdag" , og ikke "best før" dato . 

Det der er så dumt. Det meste av kjøtt holder mye lenger enn datoen på. Du lukter veldig fort om det ikke er i orden!

Optatium skrev (1 time siden):

Det der er så dumt. Det meste av kjøtt holder mye lenger enn datoen på. Du lukter veldig fort om det ikke er i orden!

Ja jeg er egentlig helt enig, jeg er bare så utrolig pysete når det gjelder kjøtt, her i Norge har vi sikkert veldig strenge krav, men sikkert mye som holder seg godt langt over datomerkingen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ja jeg er egentlig helt enig, jeg er bare så utrolig pysete når det gjelder kjøtt, her i Norge har vi sikkert veldig strenge krav, men sikkert mye som holder seg godt langt over datomerkingen. 

Du må bare stole på egen nese, du lukter fort når kjøttet er ødelagt. 
PS har vært mer e coli fra grønnsaker enn kjøtt i Norge de siste årene 😜

Pobie skrev (8 timer siden):

Det kan være nok bakterier i mat til at man blir syk lenge før man kan lukte det. De to gangene jeg har hatt matforgiftning har maten luktet og smakt helt fin. 

Ville ikke spist. 

Vi overlevde, men jeg var litt stressa. 😅

Anonymkode: 99b84...400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...