Anonym bruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 Ingeborg virker som hun er en særdeles lite sympatisk, og dominerende person… Jeg lurer på om Eli Kari bare var skikkelig lei av å holde maska, og tapte med vilje 😅 Anonymkode: 218f7...d5f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Skrevet 30. januar 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Ingeborg virker som hun er en særdeles lite sympatisk, og dominerende person… Jeg lurer på om Eli Kari bare var skikkelig lei av å holde maska, og tapte med vilje 😅 Anonymkode: 218f7...d5f Man får det inntrykket av de små innblikkende man får Anonymkode: 40af9...cba
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Skrevet 30. januar 2023 Å som jeg håper hun taper neste kamp. Anonymkode: c4fea...d5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Skrevet 30. januar 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Å som jeg håper hun taper neste kamp. Anonymkode: c4fea...d5d Jeg også - alle vet jo at ting klippes for underholdning, så inntrykket man får ikke alltid stemmer. Men det hun sier direkte til kamera har hun jo kontroll på selv. Hun vet at det blir sendt på TV, og alikevel er det slemt og helt ufiltrert. Anonymkode: 218f7...d5f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Skrevet 30. januar 2023 Nå er det vel etterhvert ganske mange som sier de overhodet ikke kjenner seg igjen i den personligheten de blir klippet til å ha på Farmen. De skal lage underholdende god TV og må fremstille de forskjellige personene på måter som passer inn i konseptet. Mulig hun er en uspiselig dame, det aner ikke jeg, men tror ikke man skal stole altfor mye på hvordan de blir fremstilt i dette programmet altså. Anonymkode: c175e...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå