Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Går du på museer og gallerier og utstillinger? Hva var det siste du så av kunst? Anonymkode: 4aaf2...0c1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Er ikke flink å gå på slikt i Norge. Siste museumet jeg var på var National historical museum i London. Anonymkode: 0ae5e...3ae
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Det blir for sjeldent, men var for få dager siden. En fantastisk utstilling av en kombinasjon av maleri, foto og lyd. Er innom museumsområdet stadig, liker å bare gå der, kikke på de gamle husene. Og går når de har nye utstillinger der. Jeg ønsker å få med meg mer. Elsker å gå i museum i utlandet, men sjeldent jeg reiser nå. Synes forøvrig det er mange museer og kunst i Norge som er for lite kjent. Jeg vet selv for lite, synes jeg, men blir mer og mer oppmerksom på det. Anonymkode: b8f7c...285
Optatium Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Jeg er flinkere til å gå på konserter ig teater, enn kunst og museer. Men får da med meg noe fra tid til annen😊 Jeg syns kulturelt påfyll er viktig og godt for sjelen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 Nei, ikke ofte. Jeg er kok mer opptatt av godt håndverk enn mye av det som presenteres som kunst. Anonymkode: db3c8...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå