Gå til innhold

De små eller store tingene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er lov å klage over at andre klager over bagateller som strømregninger som kommer hver måned. 

Anonymkode: b87bf...17b

Okeii... Kan du være så snill å skrive en liste over hva som er lov å klage på og hva som er bagateller? Så lover jeg å ta det til meg😇

Anonymkode: 8838e...341

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er lov å klage over at andre klager over bagateller som strømregninger som kommer hver måned. 

Da er det også lov å klage over at andre klager over bagateller som at andre klager over bagateller. 

Anonymkode: bd36a...57a

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Serisøt? Du klager jo over alt mulig hele tiden. Dyre strømregninger er mye viktigere enn at du ikke får feiret 17 mai som du vil fordi hele verden er i mot deg.

Anonymkode: 36998...fff

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da er det også lov å klage over at andre klager over bagateller som at andre klager over bagateller. 

Anonymkode: bd36a...57a

Nei strømregning og økonomi er ikke grunnlag for klageinstans 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Serisøt? Du klager jo over alt mulig hele tiden. Dyre strømregninger er mye viktigere enn at du ikke får feiret 17 mai som du vil fordi hele verden er i mot deg.

Jeg klager ikke, jeg skriver tanker om det som ikke er klaging. Dessuten har jeg grunnlag for det! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg klager ikke, jeg skriver tanker om det som ikke er klaging. Dessuten har jeg grunnlag for det! 

Du klager ubegrunnet hele tiden. Du er ikke noe annet enn en selvopptatt superegoist som plager forumet med fjaset ditt.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er så små ting folk klager om. Bagateller syting mas gjerne på grunn av  strømregningen. Hvem bryr seg om strømregningen. Det er normalt 

De må få lov til å klage på det de vil. For dem er det store problemer. Du finner alltid folk som har det bedre og verre enn deg. 

Nå klager du på de som klager. 

La det fare. Ikke bruk energien din på det. Hvis folk vil klage over småting og få et miseravelt liv, så får det det da. 

Du vet bedre. Lev og nyt livet. Ikke klag, selvom du har store problemer. 

Anonymkode: df2af...645

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Da skal du få et godt råd hos meg :) To ord. Stratos og EU-kontroll. Sånn, problem ute av verden. Hvis du skjønte den da ;) 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...