Gå til innhold

De små eller store tingene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ok. Du kan kanskje få hjelp dersom du opplever at du mangler empati og forståelse for andre sine, store og små, utfordringer i livet

Anonymkode: 29435...d9f

Det er så små ting folk klager om. Bagateller syting mas gjerne på grunn av  strømregningen. Hvem bryr seg om strømregningen. Det er normalt 

Anonymkode: b87bf...17b

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er så små ting folk klager om. Bagateller syting mas gjerne på grunn av  strømregningen. Hvem bryr seg om strømregningen. Det er normalt 

Tja. Økonomiske problemer er svært alvorlig. Og få tre-firedoblet strømregningen sin, kan være svært vanskelig for mange. Det er virkelig ikke en bagatell. 

Alle har sine problemer, men alt blir vanskeligere dersom økonomien er dårlig. 

Anonymkode: 40e3a...7d2

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvem som bryr seg om strømregningen? De fleste vil jeg tro. Iallefall de som sliter økonomisk fra før. 

Hva er det som er så ille hos deg eller så mye verre enn hos andre?

Anonymkode: 0f16d...d96

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Å ikke ha penger til strømregning er ikke en bagatell. Å ikke kunne dra til Syden fordi man må prioritere strøm og lån er en bagatell.

Hva har folk lov til å klage på? Hva er greit i dine øyne?

Anonymkode: cffe8...a60

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvem som bryr seg om strømregningen? De fleste vil jeg tro. Iallefall de som sliter økonomisk fra før. 

Hva er det som er så ille hos deg eller så mye verre enn hos andre?

Anonymkode: 0f16d...d96

Da kan de jobbe mer. Eller låne penger i forbrukslån eller foreldre. Folk klager hele tiden om strømregningen. Jeg får migrene av å høre Om det

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Å ikke ha penger til strømregning er ikke en bagatell. Å ikke kunne dra til Syden fordi man må prioritere strøm og lån er en bagatell.

Hva har folk lov til å klage på? Hva er greit i dine øyne?

Anonymkode: cffe8...a60

Det skulle være ulovlig med klaging om bagateller. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da kan de jobbe mer. Eller låne penger i forbrukslån eller foreldre. Folk klager hele tiden om strømregningen. Jeg får migrene av å høre Om det

Og der var du tilbake etter utestengelsen. KANONKULE!

Anonymkode: bd36a...57a

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Migrene av å høre at folk sliter med strømregningen? Da er du jo bare svakelig, ikke rart du synes alt er slitsomt. 

Og siden du nekter å si ha DU synes er bagateller, annet enn strømregningen, så er det jo ikke så lett å diskutere med deg. Du kan jo få hodepine...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Anonymkode: b87bf...17b?

Forbrukslån eller foreldre?

Hahaha, hvor gammel er du?

Skjønner at det er kanonkula som er tilbake, folk som bor hjemme hos foreldrene sine og er så selvsentrert som det har ikke stemmerett!

Anonymkode: 2a6c5...145

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Migrene av å høre at folk sliter med strømregningen? Da er du jo bare svakelig, ikke rart du synes alt er slitsomt. 

Og siden du nekter å si ha DU synes er bagateller, annet enn strømregningen, så er det jo ikke så lett å diskutere med deg. Du kan jo få hodepine...

Jeg klager sjeldent og i hvertfall aldri over en strømregning. Den betales og ferdig med det. Andre snakker bare om strømregning som det skulle vært verdens undergang, jeg blir sliten. Får Me av klaging. 

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Forbrukslån eller foreldre?

Hahaha, hvor gammel er du?

Skjønner at det er kanonkula som er tilbake, folk som bor hjemme hos foreldrene sine og er så selvsentrert som det har ikke stemmerett!

Anonymkode: 2a6c5...145

Forbrukslån eller forskudd på arv. Alt ettersom hva du trenger. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klager sjeldent og i hvertfall aldri over en strømregning. Den betales og ferdig med det. Andre snakker bare om strømregning som det skulle vært verdens undergang, jeg blir sliten. Får Me av klaging. 

Migrene og ME? Du er jo bare et lite, skjørt persilleblad. Spis grønnsakene dine så blir du sunn og sterk. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Migrene og ME? Du er jo bare et lite, skjørt persilleblad. Spis grønnsakene dine så blir du sunn og sterk. 

Jeg får ME og migrene av klaging over småting, spesielt over mas om strømregning. Slå av strømmen da natt og dag og tenn sterarinlys. Vask klær i vasken eller bekken så får du lite strømregning. Blir så gal av masing om strøm!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...