Gå til innhold

Hva er ditt mest vellykkede bruktkjøp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Et stort skap til finservise, glass osv. Hadde sett på det på møbelbutikken, og syntes det var litt dyrt. Fant akkurat samme skapet på Facebook-salgsside til ca halv pris. Så helt nytt ut, var nesten ikke brukt da det ble for stort for de som hadde kjøpt det. 🙂 

Og et lysfat kjøpt til 30-40 kroner (husker ikke helt) på en bruktbutikk. Er faktisk noe av det aller fineste interiøret jeg har. 🙂 

Anonymkode: 00f9d...09b

Min første bil, den var gammel og ikke spesielt kul, men den kostet omtrent det samme som jeg fikk av skaphandelen mange år senere og eneste utgifter var olje, filter og plugger i ny og ned. Og en reparatør på boks når noe måtte smøres 😅

Har hatt flere treff på kjøp av brukt til riktig tid, hvor jeg har solgt det for en høyere pris senere. Kan absolutt si det var gode kjøp, har vel tjent til sammen nesten 20 000 på disse kjøpene. 

Anonymkode: 27f10...d3d

Annonse

Jeg har kjøpt så mye brukt som jeg er fornøyd med, at det er vanskelig å trekke frem noe. Men spesielt er kanskje de gamle tyske nissene mine. Kjøpt brukt gjennom flere år. Verdt en formue faktisk. Og jeg blir LYKKELIG bare av å se bilde av dem.

Anonymkode: 9e750...87f

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har kjøpt så mye brukt som jeg er fornøyd med, at det er vanskelig å trekke frem noe. Men spesielt er kanskje de gamle tyske nissene mine. Kjøpt brukt gjennom flere år. Verdt en formue faktisk. Og jeg blir LYKKELIG bare av å se bilde av dem.

Anonymkode: 9e750...87f

Aaaah. Kom på at jeg kjøpte noen porselensfigurer på bruktmarked i Danmark en gang. Viste seg de var verdt   Nesten 200 000,-  Hadde en slektning som drev butikk. Jeg solgte de på auksjon. Betalte 80 for de. 

Anonymkode: daa20...297

On 1/28/2023 at 10:19 PM, Anonym bruker said:

I forrige uke fikk jeg kjøpt en nydelig See by Chloe-veske (Hana) til god pris. Hadde vært på utkikk i lang tid men de er så dyre, rundt 4500. Men nå fikk jeg den til 1500. Hva med deg? 

Anonymkode: 8910f...1e9

nesten ubrukt iphone 14 for 4600 ,det er billig også en fjellrev kåken til 100kr, de koster vel vanligvis 700kr

Anonymkode: 6c3f8...6ac

Mine topp 3 bruktkjøp:

En vintage Alexander skinnjakke til 100,-En ny treseter skinnsofa til 1800,- 
En lenestol i skinn til 1000,-

Jeg bare elsker influencere som ikke kan bli sett med det møbelet eller det plagget en eneste gang til på insta :)

Anonymkode: f1ae7...ae7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...