Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Er dere alle her kjempe feite siden dere føler trang til å gå med svære telt på dere?? Ingen av kjolene som er linket til her er fine.

Kommer sikkert til å kjøpe noen pene vårkjoler som er litt tettsittende,er jo det som er pent!

Anonymkode: 20663...42a

Smaken er som baken 

Anonymkode: 4574c...879

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er dere alle her kjempe feite siden dere føler trang til å gå med svære telt på dere?? Ingen av kjolene som er linket til her er fine.

Kommer sikkert til å kjøpe noen pene vårkjoler som er litt tettsittende,er jo det som er pent!

Anonymkode: 20663...42a

Det er din mening, min mening er at tettsittende sommerkjoler ser helt grusomt ut på folk uansett hvilke kropp de har.

Anonymkode: 73150...7ca

Kjøper så å si ikke nye klær lengre, dette er pga. miljøhensyn. Så om det blir noe nytt så blir det brukt 😊 Og jeg får da fantastisk kvalitet til en brøkdel av prisen. I år til vår/sommer blir det nok en kjole eller et sett fra Zimmermann. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det er din mening, min mening er at tettsittende sommerkjoler ser helt grusomt ut på folk uansett hvilke kropp de har.

Anonymkode: 73150...7ca

Kjole etter kroppstype👌🏻 En kurvet person kler annen fasong enn atletisk eller prisme. Jeg ser gravid ut i løse kjoler, men kler godt stramt liv. Man må finne det som fremhever fordelene og skjuler ulempene. Sånn er det for oss alle, enten det er rumpa, grevinnesleng eller magen som skal tones ned eller opp 😅 Her er det svai rygg og rumpa som lager utfordring. 

Anonymkode: 866d5...8d2

Elina skrev (9 timer siden):

Kjøper så å si ikke nye klær lengre, dette er pga. miljøhensyn. Så om det blir noe nytt så blir det brukt 😊 Og jeg får da fantastisk kvalitet til en brøkdel av prisen. I år til vår/sommer blir det nok en kjole eller et sett fra Zimmermann. 

Det merket hadde jeg ikke hørt om, men nå har jeg forelsket meg 😍https://www.zimmermann.com/eu/ready-to-wear/clothing/dresses/high-tide-laced-midi-dress-navy-cream-stripe.html

Anonymkode: 0526f...a6a

Annonse

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Ohhh, nå tror jeg at jeg fant en som ropte litt på meg 🤩 

https://villoid.no/products/jessamy-dress-blue

Anonymkode: 866d5...8d2

Den var nydelig. Hadde jeg bare gått inn i livet.. 

Anonymkode: 0526f...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...