Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen.

Anonymkode: bb6f1...d59

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For en glad kjole. Jeg trodde Indiska hadde lagt ned? 

Anonymkode: 0526f...a6a

De er oppe igjen med nye eiere tror jeg😊😊

Skrevet

Ingen planer om å kjøpe verken vår- eller sommerkjoler. Akkurat nå er ikke moten i min smak. Mye flagrende og blomstrete og puffermer. Så nesten umulig å finne noe jeg liker (likte ingen av de det er linket til her). Så da bruker jeg de gamle som jeg liker og håper de holder lenge. 

Anonymkode: 9036d...603

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har ikke helt funnet årets sommerkjole, blir nok leting en stund til. Sett litt på denne, men noe som mangler. Treffer liksom ikke helt 100% 🤔

https://www.suserisivet.no/edlynn-dress-rayon-silk-ivory

Anonymkode: 866d5...8d2

Se over. Floyd kjolen er noe ala denne. Billigere og finere. 

Anonymkode: af57e...9f5

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (15 timer siden):

https://www.indiska.com/en/fashion/apparel/dresses/solid-dresses/maxi-dress-with-spaghetti-straps-111253828yellow Gleder meg til å bruke denne i varmen😊

Minner forøvrig om at det hverken er slik at man må lese eller svare i tråder her inne og at det er helt greit at innholdet ikke appellerer til alle.

Du ville kanskje likt denne også, siden di liker gult? https://www.nestshop.no/products/hale-bob-jaydenlong-dress-wembroidery-gold?gclid=EAIaIQobChMI9r6Iou3s_AIVUxWLCh3QKwTFEAEYASAGEgKiXfD_BwE

Anonymkode: 0526f...a6a

Skrevet

Vet ikke ennå

må ha sommerkjole og kjole til bryllup

Anonymkode: 4574c...879

Skrevet

Jeg elsker kjoler, og har en del kjoler. Og kommer sikkert til å kjøpe meg en eller to sommerkjoler i år og. Men jeg bruker kun kjoler, og alle mine favoritt kjoler, er blitt brukt til de er utslitt. Tar vare på alle kjolene mine. Og de fleste er i bomull, silke eller lin. 

Og ellers har jeg veldig lite klær. Men jeg virkelig elsker kjoler, og er glad i å variere.

Ellers og så tar jeg vare på alt jeg har, kvitter meg ikke med ting før det er ødelagt. Jeg har ikke bil, tar fly sjelden, og er vegetarianer. 

Anonymkode: 28a54...894

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker kjoler, og har en del kjoler. Og kommer sikkert til å kjøpe meg en eller to sommerkjoler i år og. Men jeg bruker kun kjoler, og alle mine favoritt kjoler, er blitt brukt til de er utslitt. Tar vare på alle kjolene mine. Og de fleste er i bomull, silke eller lin. 

Og ellers har jeg veldig lite klær. Men jeg virkelig elsker kjoler, og er glad i å variere.

Ellers og så tar jeg vare på alt jeg har, kvitter meg ikke med ting før det er ødelagt. Jeg har ikke bil, tar fly sjelden, og er vegetarianer. 

Anonymkode: 28a54...894

Da er vi to 🤩 Jeg elsker kjoler, det er en deilig digresjon fra en ellers ganske krevende hverdag akkurat nå. Ser så frem til å hente frem sommerkjolene, finne frem joggeskoene (hvis noen har gode tips om å få hvite hoka joggesko hvite igjen, tusen takk) og gå med sola i ansiktet på vei til jobb. Det er en liten glede i livet 💃 Jeg føler meg jo fantastisk i disse kjolene. 

Har du en favoritt? Ett merke du alltid finner noe som roper på deg? 

Anonymkode: 866d5...8d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

de var ikke fine

Anonymkode: 7144c...a30

Enig!

Anonymkode: 20663...42a

Skrevet

Er dere alle her kjempe feite siden dere føler trang til å gå med svære telt på dere?? Ingen av kjolene som er linket til her er fine.

Kommer sikkert til å kjøpe noen pene vårkjoler som er litt tettsittende,er jo det som er pent!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er dere alle her kjempe feite siden dere føler trang til å gå med svære telt på dere?? Ingen av kjolene som er linket til her er fine.

Kommer sikkert til å kjøpe noen pene vårkjoler som er litt tettsittende,er jo det som er pent!

Hehe! I varmen så er tettsittende kjoler det aller siste jeg kunne tenke meg å bruke. Flagrende svale kjoler er hva jeg elsker da. Tenker det er flott at vi liker forskjellige kjoler jeg, kjedelig hvis alle stiller i akkurat samme kjolen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...