Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Holder på å bli gæern. Blødd hver uke i halvannet år, ett par dager. Siden 17.november har jeg blødd hver eneste forbanna dag!!! Jeg skal til gyn i februar, men guriland så lei!!! Hva skal til for å få fjerna det som fjernes kan?? Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 Oi, dette var ikke bra. Det kan jo være kreft. Eller tidlig overgangsalder? Fikk du det etter vaksine? Anonymkode: f7fb5...7c7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Oi, dette var ikke bra. Det kan jo være kreft. Eller tidlig overgangsalder? Fikk du det etter vaksine? Anonymkode: f7fb5...7c7 Jeg begynte å blø etter vaksina ja. Det var da det ble uregelmessig. Men nå har det jo tatt helt av! Tok 2. og siste dose i mai 2021 så burde jo ha avtatt nå. Det er ikke overgangsalder (har tatt blodprøver) Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Skrevet 28. januar 2023 Sikkert vaksinen. Søk erstatning. Anonymkode: 9eda9...98b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #5 Skrevet 28. januar 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Sikkert vaksinen. Søk erstatning. Anonymkode: 9eda9...98b HI kan søke erstatning men beløpene er sykt lave, kun noen tusenlapper. Også må du ha mengder med dokumentasjon. I tillegg så avslås rundt 80% av søknadene 😒 Det er skammelig! Anonymkode: f4c4f...5ca
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #6 Skrevet 28. januar 2023 Jeg har samme problem. Blødd nesten sammenhengende i 1,5 år og blør mye. Det er utrolig frustrerende. Hemmer meg på flere områder i livet. Har tatt utallige undersøkelser hos gynekolog og masse blodprøver. Ble henvist til sykehuset og ønsket egentlig å fjerne alt. Jeg er 44 år og ferdig med barn. De ville ikke fjerne alt, så blir en utskrapning. Håper det fikser problemet så jeg om ikke annet kan gå tilbake til normal syklus med normale blødninger. Anonymkode: 29029...7d9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #7 Skrevet 28. januar 2023 Har samme problem som deg, og jeg fikk innvilget å fjerne livmora. Prøvde først å fjerne slimhinner, men da ble alt bare verre. Så nå får jeg endelig fjerne shiten. Har myomer i livmora også som gir en del plager for meg. Uansett bra du skal i veien for å sjekke deg. Bruker du spiral? En gang jeg begynte å blø slik konstant var det fordi spiralen min var på vei ut. Den kom aldri til åpningen, men hadde forsvunnet fra plasseringen sin i livmora. Anonymkode: 78fcd...4ce
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #8 Skrevet 28. januar 2023 Takk for alle svar! Tenker ikke å søke noe erstatning, det er for mye pes for altfor lite. Jeg bruker ikke spiral nei, bruker p-piller. Prøvde å slutte på de i november for å se om det hjalp, det var da alt tok helt av! Hadde 4 dager forrige uke uten blødning, og nå har jeg mensen som jeg skal og blør på meg anemi 😫 så må drive å ta jern for ikke å bli altfor lav. Hadde en runde i 2019 hvor jeg blødde helt ekstremt og fikk ferritin på 8, så det har vært litt problemer før vaksine også Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #9 Skrevet 28. januar 2023 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Takk for alle svar! Tenker ikke å søke noe erstatning, det er for mye pes for altfor lite. Jeg bruker ikke spiral nei, bruker p-piller. Prøvde å slutte på de i november for å se om det hjalp, det var da alt tok helt av! Hadde 4 dager forrige uke uten blødning, og nå har jeg mensen som jeg skal og blør på meg anemi 😫 så må drive å ta jern for ikke å bli altfor lav. Hadde en runde i 2019 hvor jeg blødde helt ekstremt og fikk ferritin på 8, så det har vært litt problemer før vaksine også Anonymkode: 82c2f...3f9 Be om cyklokapron mens du venter på utredning/behandling, det vil mest sannsynelig redusere blødningen din. Anonymkode: 78fcd...4ce
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2023 #10 Skrevet 28. januar 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Be om cyklokapron mens du venter på utredning/behandling, det vil mest sannsynelig redusere blødningen din. Anonymkode: 78fcd...4ce Okey, det skal jeg høre med gynekologen om takk! Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 On 1/28/2023 at 12:28 AM, Anonym bruker said: Holder på å bli gæern. Blødd hver uke i halvannet år, ett par dager. Siden 17.november har jeg blødd hver eneste forbanna dag!!! Jeg skal til gyn i februar, men guriland så lei!!! Hva skal til for å få fjerna det som fjernes kan?? Anonymkode: 82c2f...3f9 oi jeg sluttet helt og blø jeg etter vaksinen, har ikke blødd en dag siden Januar i fjor. veldig glad for jeg mistet den, stakkars deg, det må være slitsomt og ha det hele tiden Anonymkode: c635f...c74
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): oi jeg sluttet helt og blø jeg etter vaksinen, har ikke blødd en dag siden Januar i fjor. veldig glad for jeg mistet den, stakkars deg, det må være slitsomt og ha det hele tiden Anonymkode: c635f...c74 Du vet at det ikke er bra at mensen forsvinner helt? Det kan være tegn på at noe ikke er som det skal, og i verste fall kan det øke risikoen for kreft. Du bør sjekke det opp, man skal ha en forutsigbar syklus. Anonymkode: 10962...51e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): oi jeg sluttet helt og blø jeg etter vaksinen, har ikke blødd en dag siden Januar i fjor. veldig glad for jeg mistet den, stakkars deg, det må være slitsomt og ha det hele tiden Anonymkode: c635f...c74 Er vel ikke helt heldig det heller 🙈 men ja, ville heller mista den ja Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (På 28.1.2023 den 11.44): Takk for alle svar! Tenker ikke å søke noe erstatning, det er for mye pes for altfor lite. Jeg bruker ikke spiral nei, bruker p-piller. Prøvde å slutte på de i november for å se om det hjalp, det var da alt tok helt av! Hadde 4 dager forrige uke uten blødning, og nå har jeg mensen som jeg skal og blør på meg anemi 😫 så må drive å ta jern for ikke å bli altfor lav. Hadde en runde i 2019 hvor jeg blødde helt ekstremt og fikk ferritin på 8, så det har vært litt problemer før vaksine også Anonymkode: 82c2f...3f9 Kan ikke bidra så mye, men ønsker deg lykke til og håper du finner en løsning. Høres ikke greit ut i det hele tatt 😰 Anonymkode: cd86e...b4d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #15 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Kan ikke bidra så mye, men ønsker deg lykke til og håper du finner en løsning. Høres ikke greit ut i det hele tatt 😰 Anonymkode: cd86e...b4d Tusen takk 🙏 er ganske slitsomt, må gå med bind eller truseinnlegg konstant så føler meg «skitten» hele tiden. Jobber på sykehus med hvit uniform, så du kan jo tenke deg… 😳 Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #16 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (På 28.1.2023 den 8.07): HI kan søke erstatning men beløpene er sykt lave, kun noen tusenlapper. Også må du ha mengder med dokumentasjon. I tillegg så avslås rundt 80% av søknadene 😒 Det er skammelig! Anonymkode: f4c4f...5ca Vaksinen var frivillig så det var jo en risiko folk tydeligvis var villig til å ta. Kan ikke klage etterpå da Anonymkode: 40773...ecb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #17 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vaksinen var frivillig så det var jo en risiko folk tydeligvis var villig til å ta. Kan ikke klage etterpå da Anonymkode: 40773...ecb Frivillig og frivillig. Føltes ikke helt sånn når man jobber på sykehus. Jeg tok bare 2 da, pga det her. Men uansett grunn til at jeg blør så var spørsmålet om hvorvidt det går an å fjerne rubbel og bit Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #18 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Frivillig og frivillig. Føltes ikke helt sånn når man jobber på sykehus. Jeg tok bare 2 da, pga det her. Men uansett grunn til at jeg blør så var spørsmålet om hvorvidt det går an å fjerne rubbel og bit Anonymkode: 82c2f...3f9 Hva du følte er vel ikke så relevant. Den var frivillig. Jeg jobber også på sykehus, men tok den selvfølgelig ikke. Anonymkode: 40773...ecb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #19 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Vaksinen var frivillig så det var jo en risiko folk tydeligvis var villig til å ta. Kan ikke klage etterpå da Anonymkode: 40773...ecb Hun klager ikke, altså, ærlig talt! Det er en legitim sak å være fortvilet over og helt innafor å spørre om man kan fjerne årsaken til problemet. Kan vi ikke bare støtte våre medsøstre og ønske de ett best mulig liv i dette sosialdemokratiske landet? Hva forsøker du egentlig å oppnå med det svaret? Lid i stillhet? Anonymkode: cd86e...b4d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hun klager ikke, altså, ærlig talt! Det er en legitim sak å være fortvilet over og helt innafor å spørre om man kan fjerne årsaken til problemet. Kan vi ikke bare støtte våre medsøstre og ønske de ett best mulig liv i dette sosialdemokratiske landet? Hva forsøker du egentlig å oppnå med det svaret? Lid i stillhet? Anonymkode: cd86e...b4d Ikke når det er selvpåført Anonymkode: 40773...ecb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hva du følte er vel ikke så relevant. Den var frivillig. Jeg jobber også på sykehus, men tok den selvfølgelig ikke. Anonymkode: 40773...ecb Nei det er nå så, men så visste ikke jeg at jeg skulle begynne å blø i årevis når jeg tok den heller. Fortsatt, ikke relevant for spørsmålet Anonymkode: 82c2f...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #22 Skrevet 29. januar 2023 Du får kanskje en diplom i posten av Erna. For du gjorde din borgerplikt. Stakkars deg og alle andre som har fått ødelagt både liv og helse pga vaksina. Anonymkode: 78717...38f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2023 #23 Skrevet 30. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Du får kanskje en diplom i posten av Erna. For du gjorde din borgerplikt. Stakkars deg og alle andre som har fått ødelagt både liv og helse pga vaksina. Anonymkode: 78717...38f Nå vet jeg ikke om det er pga vaskina da, så jeg skal ikke flagge det så høyt. Men at det er problematisk er helt korrekt. Nå trenger ikke jeg livmor og eggledere til noe så de kan igrunn bare fjerne det som er ved første mulige anledning, men det er kjedelig og trist for de som vil ha barn i fremtiden Anonymkode: 82c2f...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå