Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Skrevet 27. januar 2023 Jeg skal fly innenlands, og må ha med meg medisiner i dosett. Jeg regner med at jeg bør ha dem i håndbagasjen, men trenger man legeerklæring/resept/at medisinene ligger i originalforpakning når man flyr innenlands? Helt grønn på dette, hjelp tas imot med stor takk :-)! Anonymkode: b6b83...e10
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Skrevet 27. januar 2023 De skal ligge i originalpakke, evt kan du ha de med ved siden av så de ser det er de samme Anonymkode: 8c1a9...c60
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #3 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg skal fly innenlands, og må ha med meg medisiner i dosett. Jeg regner med at jeg bør ha dem i håndbagasjen, men trenger man legeerklæring/resept/at medisinene ligger i originalforpakning når man flyr innenlands? Helt grønn på dette, hjelp tas imot med stor takk :-)! Anonymkode: b6b83...e10 Du MÅ ha det i orginalpakka med navnet ditt på, for all del ikke ta det med i dosett! Det står info om dette overalt Anonymkode: 38ae2...7d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #4 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Du MÅ ha det i orginalpakka med navnet ditt på, for all del ikke ta det med i dosett! Det står info om dette overalt Anonymkode: 38ae2...7d5 Tusen takk for svar! Jeg googlet og googlet, men fant liksom ikke noe om innenlandsflyging, kun utenlands hvor det står ganske klart og tydelig 🤷🏻♀️…? Anonymkode: b6b83...e10
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #5 Skrevet 27. januar 2023 Innenlands holder det å ha de i originalesken. Utenlands må du ha legeerklæring i tillegg. Anonymkode: ea3c1...c53
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #6 Skrevet 27. januar 2023 Mannen min er kronisk syk så vi reiser med en del medisiner. De er alle vanlige, blant annet blodtrykksmedisin. Vi har aldri blitt spurt om dem. Har du medisiner med virkestoffer som er strengt regulerte, som medikamenter som stopper epiklepsianfall så MÅ man ha med en erklæring i tilfelle man blir stoppet. Denne får man på apoteket. Anonymkode: b984e...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå