Gå til innhold

Vase coxy sheep tøfler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne fluffy i ull med semsket såle. De blir skitne under, så sålen trenger en vask. Bruker selvsagt sokker i dem, så oppi er de rene og luktfrie. Men glemmer av å ta de av når jeg feks lager mat og da blir det litt av hvert under dem etterhvert. 

Tåler de vask? Evt bare tørke av undersiden? Eller blir sålangt stiv og ekkel da?

Anonymkode: 33fd3...7fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg mest opp i at du bruker sokker oppi tøflene, hvorfor det? Ull er i stor grad selvrensende, trenger stort sett bare lufting, og selv sønnen min som ødelegger sko pga ekstrem fotsvette har tøfler som lukter godt. 

Det går fint å vaske semskede såler med en liten svamp og ullsåpe, og det går fint å vaske dem i maskinen på ullprogram. Men det pleier ikke være nødvendig. 

Anonymkode: 8a613...86c

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Henger meg mest opp i at du bruker sokker oppi tøflene, hvorfor det? Ull er i stor grad selvrensende, trenger stort sett bare lufting, og selv sønnen min som ødelegger sko pga ekstrem fotsvette har tøfler som lukter godt. 

Det går fint å vaske semskede såler med en liten svamp og ullsåpe, og det går fint å vaske dem i maskinen på ullprogram. Men det pleier ikke være nødvendig. 

Anonymkode: 8a613...86c

Det ville aldri ramlet meg inn å ikke bruke sokker i tøflene, sokker har man jo på hver dag. Og hva når man tar av tøflene, drive å finne sokker? Jeg subber jo ikke rundt med tøflene alltid, og når man skal ut døra må de jo uansett av. Og dama man nødvendigvis ha sokker i skoene.

Anonymkode: 33fd3...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...