Gå til innhold

Snap og meldinger nattestid

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du driter I hvem som får varsler på dine innlegg.  

Anonymkode: ee0b1...477

Du ser ikke forskjell på å sende melding direkte til en person og å delta på et forum som er aktivt 24/7? Da er det faktisk ikke håp. 

Anonymkode: dc8fa...637

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Du driter I hvem som får varsler på dine innlegg.  

Anonymkode: ee0b1...477

Ok, du ser faktisk ikke forskjellen.

Anonymkode: b1084...260

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Du ser ikke forskjell på å sende melding direkte til en person og å delta på et forum som er aktivt 24/7? Da er det faktisk ikke håp. 

Så har du sånne som meg. Jeg var våken til rundt 04.00 i natt. Da var det helt topp med oppdateringer, mail og meldinger. I morges derimot sov jeg til 11.00. Hvordan skulle folk vite det?  Det er jo mye enklere at jeg slår av varslene når jeg skal sove enn at andre gjetter på når jeg er våken.

Anonymkode: 135d4...82a

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Så har du sånne som meg. Jeg var våken til rundt 04.00 i natt. Da var det helt topp med oppdateringer, mail og meldinger. I morges derimot sov jeg til 11.00. Hvordan skulle folk vite det?  Det er jo mye enklere at jeg slår av varslene når jeg skal sove enn at andre gjetter på når jeg er våken.

Anonymkode: 135d4...82a

De fleste sover mellom kl 23-07 så det er et ganske enkelt hensyn å ta. 

Skrevet

Ungene slår av lyd og vibrasjon på alle apper når de legger seg. Aner ikke hva de gjør, men etter ett vist klokkeslett så er det kun når noen ringer det ringer eller vibrer på tlf. Så jeg har fått beskjed at om de ikke svarer på noe så må jeg ringe, de får ikke opp varsler. 

Jeg hadde på lydløs om natts før, våknet bare om noen ringte for da vibrerte det lenge. Ny mobil og nytt deksel jeg ikke våkner av at det ringer, så nå må jeg ha på lyden. Får heldigvis ekstremt lite natterstid. Hatt litt uflaks nå som ett familiemedlem i usa akkurat har fått baby, de har ikke lik døgnrytme som oss. Men de få gangene det har plinga har det vært hyggelig så skal overleve det litt siden vi snakkes veldig sjeldent. 

Anonymkode: d8984...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...