Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Dattera mi vil ikke gå i bursdag til ei i klassen. Dette har ikke vært noe problem tidligere, men akkurat denne bursdagen vil hun ikke gå i. Klarer ikke å få ut av henne hvorfor. Har tilbudt meg å kjøre henne, kjøre henne og ei venninne sammen og til med å være med henne i bursdagen. Sistenevnte var ikke aktuelt i det hele tatt, det synes hun var flaut. De andre alternativene var heller ikke greit, hun nekter å gå i bursdag. Så hvordan forholder jeg meg til dette? Kan ikke tvinge henne, selv om jeg tror hun hadde synes det var godt i ettertid hvis hun hadde vært med i bursdagen. Anonymkode: 775b8...108
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 La henne bli hjemme oh svar at det dessverre ikke passer denne gangen? Anonymkode: 5abf8...078
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Vi opplevde at ingen kom i vår jente sin bursdag - vi oppdaget at hun ble utestengt og mobbet. Du burde undersøke om det er noe sånt som foregår, men hvis hun ikke vil gå fordi jenta ikke er grei mot henne, bør hun ikke tvinges til å gå. Anonymkode: 6d9d5...8a1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Vi opplevde at ingen kom i vår jente sin bursdag - vi oppdaget at hun ble utestengt og mobbet. Du burde undersøke om det er noe sånt som foregår, men hvis hun ikke vil gå fordi jenta ikke er grei mot henne, bør hun ikke tvinges til å gå. Anonymkode: 6d9d5...8a1 Det er ikke utestenging av jenta som har bursdag, det vet jeg fordi jenta mi har hatt besøk av klassevenninner den siste uka som gleder seg til bursdagen. Hi Anonymkode: 775b8...108
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det er ikke utestenging av jenta som har bursdag, det vet jeg fordi jenta mi har hatt besøk av klassevenninner den siste uka som gleder seg til bursdagen. Hi Anonymkode: 775b8...108 Da hadde jeg sagt at det er greit at hun ikke går og at jeg håper at hun kan fortelle meg hva som er grunnen. Anonymkode: 2eac9...7fd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Da hadde jeg sagt at det er greit at hun ikke går og at jeg håper at hun kan fortelle meg hva som er grunnen. Anonymkode: 2eac9...7fd Jeg fikk tilslutt ut av henne at hun synes det var skummelt med foreldrene til jenta og at det ikke var kjekt når de skulle kle seg ut i bursdagen 🤷🏻♀️ Hi Anonymkode: 775b8...108
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2023 #7 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Dattera mi vil ikke gå i bursdag til ei i klassen. Dette har ikke vært noe problem tidligere, men akkurat denne bursdagen vil hun ikke gå i. Klarer ikke å få ut av henne hvorfor. Har tilbudt meg å kjøre henne, kjøre henne og ei venninne sammen og til med å være med henne i bursdagen. Sistenevnte var ikke aktuelt i det hele tatt, det synes hun var flaut. De andre alternativene var heller ikke greit, hun nekter å gå i bursdag. Så hvordan forholder jeg meg til dette? Kan ikke tvinge henne, selv om jeg tror hun hadde synes det var godt i ettertid hvis hun hadde vært med i bursdagen. Anonymkode: 775b8...108 Da slipper hun! Har og en gutt som ikke ville, her var grunnen at de var ca 40 unger i en hall, og han sliter med høye lyder. Anonymkode: ae6cf...977
Mostly Harmless Skrevet 27. januar 2023 #8 Skrevet 27. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg fikk tilslutt ut av henne at hun synes det var skummelt med foreldrene til jenta og at det ikke var kjekt når de skulle kle seg ut i bursdagen 🤷🏻♀️ Hi Anonymkode: 775b8...108 Da synes jeg det er uproblematisk at hun får stå over. Ikke alle er komfortabel med å kle seg ut, og det er et såpass snevert og kanskje forbigående «problem» at jeg ikke ville brukt energi på å få henne til å øve på å tåle akkurat det. Nå vet du også at det kommer gjester som gleder seg til selskapet, så da er det ikke så viktig at hun stiller opp denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå