Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Anyone? Vil du anbefale? Anonymkode: b9d29...015
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 Jeg har ikke forsøkt selv, men de jeg kjenner som har forsøkt har gitt seg etter under et år fordi det har blitt for mye styr. Anonymkode: b3570...609
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Vi bruker det på vinteren, for da kan vi sette det ut i drivhuset. Står inne i et skap på vaskerommet et par uker først, og så ut i en dunk med jord i drivhuset. Har ikke slike store bokashidunker, men noen mindre helt vanlige søppelboks-lignende bokser med lokk. Driver ikke med det på sommeren siden jeg ikke har noen god plass til jordfabrikken da. Anonymkode: d9dd7...fa9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Jeg har bokashi-kompost hele året. Jeg har en ganske stor kjøkkenhage, og jeg trenger alltid mer næringsrik jord. Om vinteren lar jeg komposten stå inne til den er klar, så setter jeg den ut i drivhuset. Om sommeren graver jeg den ned etter to uker når den er klar. Hvis du ikke har kjøkkenhage, vil jeg tro det blir vanskelig å få brukt komposten på en god måte. Anonymkode: 2dd34...de1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Jeg har brukt bokashi året rundt i flere år. Graves stort sett rett ned i kjøkkenhagen. På vinteren har jeg er par store plastdunker ute som jeg heller fermentert bokashi i, i påvente av at våren kommer og jeg finner lysten til hagearbeid. Ferdig fermentert bokashi kan oppbevares på mange måter, ingen problem at det fryser og tiner før det blandes med jord. Anonymkode: e1132...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå