Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #1 Skrevet 26. januar 2023 Har kløe i hals og er forkjølet, ellers i fin form. Jobber i helsevesenet. Bør jeg holde meg hjemme eller kan jeg gå på jobb?🤔 Anonymkode: a596f...9b7
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #2 Skrevet 26. januar 2023 du kan gå på jobb Anonymkode: 20ee6...c69
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #3 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): du kan gå på jobb Anonymkode: 20ee6...c69 Skal jeg bruke munnbind? 🤔 Anonymkode: a596f...9b7
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #4 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Skal jeg bruke munnbind? 🤔 Anonymkode: a596f...9b7 Men kjære deg! Hvis du jobber i helsevesenet så vet du vel dette bedre enn de fleste? Ev spør lederen din. Folk! Anonymkode: b7d3a...dab
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Skal jeg bruke munnbind? 🤔 Anonymkode: a596f...9b7 Det kan du jo selvsagt gjøre, men det er ingen restriksjoner knyttet til covid lenger Anonymkode: 20ee6...c69
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Uff, viss der er sånn at folk som jobber i helsevesenet må spørre her inne om de skal gå på jobb, så blir jeg engstelig for den behandlingen jeg skal gjennom nå. Tror jeg må sjekke neste gang jeg skal inn. Men egentlig tror at du bare prøver å trolle litt her. Anonymkode: 6ed3e...9fb
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Uff, viss der er sånn at folk som jobber i helsevesenet må spørre her inne om de skal gå på jobb, så blir jeg engstelig for den behandlingen jeg skal gjennom nå. Tror jeg må sjekke neste gang jeg skal inn. Men egentlig tror at du bare prøver å trolle litt her. Anonymkode: 6ed3e...9fb Retningslinjene sier at vi kan kan gå på jobb så lenge allmenntilstand er bra. Men tenker at det ikke er lurt i forhold til brukere, derfor jeg lurte på hva andre som jobber i helsevesenet gjør. HI. Anonymkode: a596f...9b7
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Retningslinjene sier at vi kan kan gå på jobb så lenge allmenntilstand er bra. Men tenker at det ikke er lurt i forhold til brukere, derfor jeg lurte på hva andre som jobber i helsevesenet gjør. HI. Anonymkode: a596f...9b7 Var du i stand til å dra på jobb i denne formen før covid så gjør du det nå også. Covid er ferdig. Vi har ikke disse retningslinjene lenger Anonymkode: 20ee6...c69
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #9 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Retningslinjene sier at vi kan kan gå på jobb så lenge allmenntilstand er bra. Men tenker at det ikke er lurt i forhold til brukere, derfor jeg lurte på hva andre som jobber i helsevesenet gjør. HI. Anonymkode: a596f...9b7 Du spør sjefen din Anonymkode: ff9d9...79d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #10 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Retningslinjene sier at vi kan kan gå på jobb så lenge allmenntilstand er bra. Men tenker at det ikke er lurt i forhold til brukere, derfor jeg lurte på hva andre som jobber i helsevesenet gjør. HI. Anonymkode: a596f...9b7 Du forholder deg selvfølgelig til de rettni gslinjene som er og så får du heller forsøke å få dem endret hvis du mener de ikke er trygge. Anonymkode: 55d28...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå