Gå til innhold

13-14 åring og dusj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 26.1.2023 den 0.06):

De tar etter deg, ja. 

Annenhver dag holder i massevis. 

Anonymkode: 3075c...b21

Det er normal hygiene du snakker om, i tillegg hygiene hos aktive idrettsutøvere i verste hormonperiode - tenker du virkelig at det er overdrevet å være ren daglig så lever du litt i tåka.

Aner ikke hva det feiler mine, men hygiene er ett evig mas for å ivareta. De har ikke lært det av meg eller mannen å skulke unna, for vi pusser tenner hver dag, dusjer alltid etter trening eller om morgen og bruker deodorant slik som må til. 

Men ja, jeg må spørre hver morgen om de har tatt på deodorant og pusset tenner (fordi det viser seg å ikke falle naturlig tross gjentatte forklaringer) og jeg må mase de inn i dusjen til tider. Annenhver dag vil jeg tippe, eldste oftere da han trener. Heldigvis fått banket det inn etter mye mas da, dusje etter trening. 

Anonymkode: 97400...6f6

Annonse

Jeg klarer å jage henne inn i dusjen et par ganger ukentlig. Det må avtales på forhånd, hvis ikke kan det gå helt i lås.

Men hun vasker seg og tar på deodorant hver dag.  Det måtte jeg også mase om i ett års tid før det gikk inn og nå gjør hun det av seg selv. 

Anonymkode: b64da...585

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Aner ikke hva det feiler mine, men hygiene er ett evig mas for å ivareta. De har ikke lært det av meg eller mannen å skulke unna, for vi pusser tenner hver dag, dusjer alltid etter trening eller om morgen og bruker deodorant slik som må til. 

Men ja, jeg må spørre hver morgen om de har tatt på deodorant og pusset tenner (fordi det viser seg å ikke falle naturlig tross gjentatte forklaringer) og jeg må mase de inn i dusjen til tider. Annenhver dag vil jeg tippe, eldste oftere da han trener. Heldigvis fått banket det inn etter mye mas da, dusje etter trening. 

Anonymkode: 97400...6f6

Samme her🙄 Jeg dusjer hver morgen før jobb. Jeg har forklart/terpet/mast/kjeftet/insinuert osv osv ovenfor barna siden de var små, men likevel klarer de ikke å forholde seg til helt elementær hygiene på egen hånd... Det var jo forsåvidt "greit" i verste strøm-perioden da, slipper de store utgiftene på varmtvann, men det er helt grusomt med stinkende ungdom🤢

Anonymkode: d33af...9a5

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (På 26.1.2023 den 6.56):

Det håper jeg da. Dusj etter gym/trening er en selvfølge. Trening på skolen 4 av 5 dager og trening etter skolen 5 av 5 hverdager og trening /kamp de fleste helger. 

Ja, hygiene er jo virkelig noe man håper de får med seg i ballasten hjemmefra! Min 14 åring dusjer også hver dag, minst! Tenåringsgutter stinker fort!

Anonymkode: 2c170...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...