Gå til innhold

13-14 åring og dusj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

De tar etter deg, ja. 

Annenhver dag holder i massevis. 

Anonymkode: 3075c...b21

Det håper jeg da. Dusj etter gym/trening er en selvfølge. Trening på skolen 4 av 5 dager og trening etter skolen 5 av 5 hverdager og trening /kamp de fleste helger. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De tar etter deg, ja. 

Annenhver dag holder i massevis. 

Anonymkode: 3075c...b21

Annenhver dag holder ikke i massevis for ungdom som trener eller har gym hver dag. Eller, rettere sagt holder det kanskje for noen av ungdommene men det holder definitivt ikke for oss som er sammen med dem. 

Endret av amandine
amandine skrev (2 minutter siden):

Annenhver dag holder ikke i massevis for ungdom som trener eller har gym hver dag. Eller, rettere sagt holder det kanskje for noen av ungdommene men det holder definitivt ikke for oss som er sammen med dem. 

Viss de ikke trener hver dag, er det unødvendig med dusj hver dag. 

Anonymkode: d3615...b56

Eldste tar en dusj stort sett hver kveld og det synes jeg er fint, man blir ikke særlig ren av å vaske seg med klut, hun er i pubertet og driver med trening og hest de fleste dager i uka.

Yngste er 8 år og dusjer annenhver kveld. 

Folk får gjøre som de vil, men jeg synes 1-2 ganger i uka er litt lite. Noen i klassen til yngste dusjer bare annenhver uke sier de. Synes det er deilig med rene, freshe barn som lukter godt jeg😊

Anonymkode: 1c15b...a0c

15 åringen er ferdig med den svetteperioden, så han dusjer etter trening, som er alt fra 2-5 ganger i uka. 

Han på snart 10 derimot, stinker altså så inni granskauen, at han må dusje hver dag for at vi andre skal orke han

Anonymkode: ffe2f...bce

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

15 åringen er ferdig med den svetteperioden, så han dusjer etter trening, som er alt fra 2-5 ganger i uka. 

Han på snart 10 derimot, stinker altså så inni granskauen, at han må dusje hver dag for at vi andre skal orke han

En 15 åring som dusjer 2 ganger i uka!?🤮🤮🤮

Anonymkode: 59c79...62d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

En 15 åring som dusjer 2 ganger i uka!?🤮🤮🤮

Anonymkode: 59c79...62d

Glemte å skrive at han selvsagt dusjer etter gym på skolen, som også er 2 ganger i uka. Så trener han på treningsstudio 2-5 ganger i uka utover det. 

Han svetter ikke, og han lukter ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...