Gå til innhold

Ble jeg tatt i fartskontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en sånn fotoboks i en tunell. Jeg kjørte i 80 sonen... speedometeret viste 87 km/t, jeg vet den viser feil.. så kjørte i ca 82 km/t...

Følte det kom et lite blått lys fra boksen.. men hadde jeg merket hvis jeg virkelig ble tatt ? Er usikker på hvor det blåe lyse kom fra..

Anonymkode: 383f7...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjørt bak biler som har blitt blinket flere ganger, og det er definitivt ikke tvil i de tilfellene. Det virkelig flasher opp.

Anonymkode: de338...396

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har kjørt bak biler som har blitt blinket flere ganger, og det er definitivt ikke tvil i de tilfellene. Det virkelig flasher opp.

Støtter denne. Jeg var passasjer i en bil en gang, som ble tatt i fotoboks, og det er virkelig ingen tvil om du blir tatt. Lyser opp hele nærområdet. 

Anonymkode: dec82...400

Skrevet

jeg har blitt tatt to ganger. den egen gangen lyste det virkelig opp, den andre gangen så jeg ikke noe lys

Anonymkode: bbb5b...a03

Skrevet

Sikker på at den var en fartsmålerfotoboks? Eller kunne det vært en fotoboks som teller antall biler gjennom tunellen - vi har 2 tuneller her som har fotobokser, men de teller bare biler

Anonymkode: 18447...1f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sikker på at den var en fartsmålerfotoboks? Eller kunne det vært en fotoboks som teller antall biler gjennom tunellen - vi har 2 tuneller her som har fotobokser, men de teller bare biler

Anonymkode: 18447...1f9

Jeg vet ikke... det er flere sånne i tunnelen. De er smal og høy 🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så godt på høre 🤩

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

jeg har blitt tatt to ganger. den egen gangen lyste det virkelig opp, den andre gangen så jeg ikke noe lys

Anonymkode: bbb5b...a03

Ååå hvilken type boks lyste ikke? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Støtter denne. Jeg var passasjer i en bil en gang, som ble tatt i fotoboks, og det er virkelig ingen tvil om du blir tatt. Lyser opp hele nærområdet. 

Anonymkode: dec82...400

Så godt å høre 🤩

Skrevet

Jeg trodde jeg ble tatt en gang i tunell, for det lyste opp i en sånn boks, men jeg har aldri fått noen bot.

Anonymkode: 56d9a...e5c

Skrevet

Det er flere forskjellige bokser nå, og ikke alle flasher så mye. Noen beregner gjennomsnittsfart, og noen beregner fart akkurat på stedet.

Jeg har blitt tatt en gang, da var det ingen tvil, den blinket så jeg helt klart fikk det med meg. Kjørte i 90 i en 80 sone (på E18, hadde ikke fått med meg at fartsgrensa var satt ned) så jeg fikk flere tusen i bot.

Mannen ble tatt en gang som jeg satt på, det var sånne som måler gjennomsnittsfart, og vi så ikke at det blinket i noen av dem...

Anonymkode: f4736...e59

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det var en sånn fotoboks i en tunell. Jeg kjørte i 80 sonen... speedometeret viste 87 km/t, jeg vet den viser feil.. så kjørte i ca 82 km/t...

Følte det kom et lite blått lys fra boksen.. men hadde jeg merket hvis jeg virkelig ble tatt ? Er usikker på hvor det blåe lyse kom fra..

Kan vær en fartsmåler fotoboks. Vet at Oslo området har slike , og tunell i Rogaland . De måler gjennomsnitts farten, er den da for høy, får du brev i posten har jeg forstått

Skrevet

Det ser ofte ut som et lite lys når en kjører gjennom, er ikke tatt av den grunn. Er MEGET tydelig dersom du blir tatt;)

Skrevet
1jente2gutter skrev (2 timer siden):

Kan vær en fartsmåler fotoboks. Vet at Oslo området har slike , og tunell i Rogaland . De måler gjennomsnitts farten, er den da for høy, får du brev i posten har jeg forstått

Jeg kjørte i samme fart hele veien 

Skrevet
peanutexplorer skrev (2 timer siden):

Det ser ofte ut som et lite lys når en kjører gjennom, er ikke tatt av den grunn. Er MEGET tydelig dersom du blir tatt;)

Takk. Håper det 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...