Gå til innhold

Hvilket brød kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sportsbrød tror jeg det heter. 

Anonymkode: 4c0c5...16e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiber og Frø hos Coop. Et av brødene med aller lavest karbohydratinnhold og derfor det vi velger med diabetiker i hus.

Anonymkode: 12e93...239

Skrevet

Jeg baker selv. Det holder seg godt, blir ikke tørt og er ikke smulete, og det smaker bedre enn absolutt alle kjøpebrød jeg har smakt. Billigere er det også, og jeg holder meg lenger mett på det enn på kjøpebrød.

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg klarer rett og slett ikke å like vanlige hjemmebakte brød. Gjennom flere år og utallige oppskrifter, så synes jeg at brødene rett og slett blir for tunge, for smulete, for lite smak osv. Derimot har jeg blitt utrolig glad i surdeigsbrød, som jeg baker selv. Problemet her er at det er så tidkrevende at jeg ikke rekker det i hverdagen. Ikke selve bakingen, men hevingen over 5-6 timer med strekk og brett, forming og etterforming osv. Det blir de helgene jeg har tid og overskudd. 

Anonymkode: aabb4...42c

Her mater vi starteren når vi lager middag. Rører sammen deig når ungene spiser kveldsmat, og steker brødet om morgenen. Den som er oppe først slenger det i ovnen, så steker det mens vi steller oss, da blir det klart til frokost og matpakker. 5min jobb tilsammen, max.

Anonymkode: bdffb...5e8

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

7029161124700_main.jpg

Anonymkode: 14b1c...fc1

Samme her 😊

Anonymkode: df177...01f

Skrevet

Hvilket brød kjøper dere fra Oda? Vi handler mye derfra, men har ikke funnet noen favoritt blant brødene. Har en typisk kresen unge som ikke vil ha hele korn eller frø.

Ellers går det mye i Superbrød fra Coop.

Skrevet

Jeg regnet ut for tre år siden at et hjembakt brød kostet 7 kroner å lage. Om vi dobler prisen nå da så er det fortsatt innafor, men tipper anslaget på 10 kroner er ganske bra. 

Jeg baker i denne, lager deig på kvelden og steker på morningen, så har jeg brød til lunsj.  Saftig og godt brød. Jeg kjøpte sånne til familien til jul for tre år siden, derav utregning av pris. Halvparten elsker den, andre halvparten liker den ikke. Mamma likte ikke at brødene ble så saftige, hun vil ha tørt brød. 

https://bakerenogkokken.no/bakeutstyr/bakeformer/lekue-bread-maker-silikon/?shopping_id_click=1067-21916-3227&gclid=Cj0KCQiAw8OeBhCeARIsAGxWtUwhnI_KC0XinllFSluBlwyU-XKkEWLkqbA0L5PhNtcZjD6rjoRvn7gaAltgEALw_wcB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...