Gå til innhold

Kunne du hatt et sidesprang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt! Har null sexlyst med kjæresten selv om han behandler meg veldig bra og gjør mye husarbeid. Jeg elsker han virkelig men har ikke lyst på sex med han. Men blir veldig tent av tanken på å ha sex med en annen mann så har vurdert å være utro. Men i frykt for at han skal finne det ut å at jeg mister han,så har ikke gjort noe. Hadde det vært garantert at jeg ikke ble tatt så hadde jeg vært utro ganske kjapt.

Anonymkode: e387f...e9b

Nei. Jeg har vært det mange ganger med en mann jeg virkelig elsker, men så lenge jeg må bli i ekteskapet ksn jeg ikke. Om det faktisk ikke var konsekvenser for meg og min psyke i tillegg til at ingen andre ble såret hadde jeg nok møtt han jevnlig, men konsekvensene begrenser seg ikke til det som skjer når noen finner ut hva som har skjedd.

Anonymkode: 854af...120

Annonse

Jeg kunne nok lett ha gjort det. Elsker partneren min og det vi har sammen, men det er litt kjedelig når det kommer til sexen. Når jeg tenker litt på det, så kan jeg egentlig ikke se for meg å kun ha sex med ett menneske resten av tiden.

Anonymkode: 02eca...111

Jeg har fått «lov» til å ha sex med andre, fotørdi han ikke klarer å gjennomføre sex selv. Men jeg klarer det ikke. Ikke at jeg har fått noen tilbud da.. men jeg har heller ikke flagget muligheten 😄

Anonymkode: 0fa99...87f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har fått «lov» til å ha sex med andre, fotørdi han ikke klarer å gjennomføre sex selv. Men jeg klarer det ikke. Ikke at jeg har fått noen tilbud da.. men jeg har heller ikke flagget muligheten 😄

Anonymkode: 0fa99...87f

Er det vanskeligheter med å få den opp som hindrer han? Dere kan jo ha sex på andre måter enn bare knulling? 🙂

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det kunne jeg og det har jeg. Dere som mener at alt alltid kommer for en dag tar feil. Det gjelder bare å velge partner og sted med omhu så går det så bra. 

Anonymkode: d63be...a8c

Har du noen tips? 😅

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Har du noen tips? 😅

Egentlig ikke, det er jo veldig individuelt. Det er heller ikke slik at jeg planlegger at det skal skje, men når det klaffer så må man sørge for at det ikke er noen uheldige koblinger slik at mennesker som ikke skal vite blir involvert. Bruke hue, rett og slett. 

Nei, det kunne jeg overhodet ikke fått meg til å gjort. Jeg elsker kjæresten min og vi har et spennende og deilig og for oss et unikt godt sexliv. Vi er rundt 50 begge to og hatt flere forhold og diverse annet bak oss før vi møttes, så vi har begge rast fra oss og nyter det vi har sammen. Hadde ikke klart å være utro og i allefall ikke klart å holde på sånn hemmelighet om jeg hadde gjort det i vanvare eller i fylla eller noe. Kjæresten min er den flotteste og herligste mannen ever 🤩

Anonymkode: 49311...479

Alle ville vel svart ja til en slik mulighet. Dersom det fikk ingen andre konsekvenser. Men det er jo ikke realistisk i det hele tatt. Det er så mye som står i veien, og det ville ikke vært verdt det. Utroskap er virkelig noe av det aller verste jeg kan tenke meg.

Jeg svarer likevel kanskje ja på spørsmålet, fordi jeg er sammen med en mann som tenner på at jeg har sex med andre, og har et oppriktig ønske om å få se at det skjer. Det siste er litt problematisk for meg, at han ønsker å være i nærheten. Kanskje overvinner jeg den siste motviljen. Det frister nok litt må jeg innrømme.

Anonymkode: ab77b...c9a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det kunne jeg overhodet ikke fått meg til å gjort. Jeg elsker kjæresten min og vi har et spennende og deilig og for oss et unikt godt sexliv. Vi er rundt 50 begge to og hatt flere forhold og diverse annet bak oss før vi møttes, så vi har begge rast fra oss og nyter det vi har sammen. Hadde ikke klart å være utro og i allefall ikke klart å holde på sånn hemmelighet om jeg hadde gjort det i vanvare eller i fylla eller noe. Kjæresten min er den flotteste og herligste mannen ever 🤩

Vært moro å lest kjæresten sitt svar hvis han visste ikke du ville få vite innholdet

Anonymkode: dc88d...e12

Jeg gjorde det i en periode da mannen min ikke ville ha sex. 

Vi hadde flere og store uenigheter i samlivet, men det som gikk mest ut over følelseslivet mitt, var at han avviste meg fysisk og mentalt når jeg søkte nærhet. Så da fikk jeg det andre steder. 

Hadde gjort det samme igjen, dersom jeg var i et forhold som sultet meg ut. Men i dag er jeg eldre og klokere og går ikke  inn i sånne forhold. 

Anonymkode: 8b552...ccd

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei. Jeg har hatt muligheten mange ganger, men ikke benyttet den. Ingen konsekvenser? Hva med å leve med seg selv og sine (ødelagte) verdier? Jeg synes utroskap er forkastelig, derfor er jeg ikke utro.

Anonymkode: 7b657...c5b

At du mener det, betyr ikke at det er sant. Man har ikke ødelagte verdier selv om de er annerledes enn dine.

Anonymkode: 8b552...ccd

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei. Jeg har hatt muligheten mange ganger, men ikke benyttet den. Ingen konsekvenser? Hva med å leve med seg selv og sine (ødelagte) verdier? Jeg synes utroskap er forkastelig, derfor er jeg ikke utro.

Anonymkode: 7b657...c5b

Og når man ikke finner det forkastelig går det helt fint å leve med det. Altså ingen konsekvenser. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du med det? Skjønner ikke, svar og innhold? 

Hun antyder vel at mannen din ikke er like mye å stole på. Du vet, slike mennesker som ikke unner andre å ha det bedre enn dem selv. Ikke bry deg om henne. 

ja det kunne jeg - men kanskje ikke akkurat nå fordi vi har det så fint nå i samlivet :)

Etter 15 års ekteskap har jeg erfart at det går opp og ned - og noen perioder har vært veldig tunge. Har aldri vært utro - men kan lett se for meg at det kunne jeg gjort dersom det var risikofritt i bølgedalene....HELT uten dårlig samvittighet

Anonymkode: 1ef4b...c2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...