Gå til innhold

Skytinger i Oslo

Anbefalte innlegg

Hva er det med idioter som må bekle seg med våpen før de går ut døren? Hva skjedde med: Har jeg nøkkler, mobil og penger? 

Akkurat nå føler jeg for å plasser alle gjengene på en øde øy i en måned, omtrent som hunger games, med så mye våpen de orker. De vil få en klar beskjed om at: enten må alle overleve eller kun en som står igjen med en vinner som plasseres i fengsel for drap. 

I tillegg til at uskyldige folk kan bli rammet så er de tydelig så dårlige skyttere at de ikke en gang klarer å ta livet av hverandre men sender de til et liv på uføretrygd. Jævla idiot er! 

Puh! Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: de2dd...ab6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437553-skytinger-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Zzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymkode: f28af...349

Det er jo en viktig del av diskusjonen da, at mange av de som går med våpen, har sin opprinnelse i land det er mye mer vanlig å ha våpen enn i Norge.

Jeg sier ikke at etnisk norske kriminelle er bedre enn kriminelle med utenlandsk opprinnelse, men dette med skytevåpen og etnisk opprinnelse har faktisk noe i diskusjonen å gjøre. 

Skal våpnene vekk fra gaten så må dette jobbes med.

Anonymkode: 574d7...9fb

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo en viktig del av diskusjonen da, at mange av de som går med våpen, har sin opprinnelse i land det er mye mer vanlig å ha våpen enn i Norge.

Jeg sier ikke at etnisk norske kriminelle er bedre enn kriminelle med utenlandsk opprinnelse, men dette med skytevåpen og etnisk opprinnelse har faktisk noe i diskusjonen å gjøre. 

Var vel mer det at utsagnet er ganske snorkete. Oslo er ikke en innvandrergetto. 

Anonymkode: d1bf9...ded

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Gudskjelov skyter de mest hverandre...

Anonymkode: f28af...349

Problemet er at uskyldig kan havne i mellom. Og de kriminelle som blir skadeskutt kan etterpå gå å kreve erstatning og uføretrygd. 

Så kanskje vi burde innføre skyting som valgfag på ungdomskolen så kunne de i alle fall lært seg å treffe rett person og ikke bare skadeskyte. (<- galgenhumor siden jeg forbannet). 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja du sier noe for i følge demografien i Oslo skulle etnisk norske stått for over 80% av alle skyteepisodene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...