Gå til innhold

Hvor sov pusen etter sterilisering?

Anbefalte innlegg

Katten skal steriliseres å jeg lurer på alle rare ting. Pusen pleier å sove i sofaen men leser at det er fare for at katten tisser på seg første dagen/natten. Hvor sov pusen første natten da? Også med tanke på at du gjerne fryser lettere etterpå,ifølge det jeg har lest. Kattesengen er gitt bort ettersom pusen aldri brukte den.

Anonymkode: e7e92...a81

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437542-hvor-sov-pusen-etter-sterilisering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om badet ikke er alternativ ville jeg kjøpe tissekladder og lagt oppå et ullteppe på gulvet. Lagt et pledd oppå tissekladdene igjen og pakket inn en flaske med varmt vann i en hånduk og lagt ved siden av katten helt i starten. Det er når de er helt utslått at de kan fryse. 

Det beste er å kunne passe på de når de begynner å vandre for de VIL prøve å hoppe som vanlig. 

Anonymkode: 23013...acf

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Om badet ikke er alternativ ville jeg kjøpe tissekladder og lagt oppå et ullteppe på gulvet. Lagt et pledd oppå tissekladdene igjen og pakket inn en flaske med varmt vann i en hånduk og lagt ved siden av katten helt i starten. Det er når de er helt utslått at de kan fryse. 

Det beste er å kunne passe på de når de begynner å vandre for de VIL prøve å hoppe som vanlig. 

Signerer denne. Mannen la den ene katten vår (uten kladd under) i sofaen etter den ble sterilisert. Tisset masse.

Anonymkode: 6fa59...8a4

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Takk for tips :) Har kjøpt en varmeflaske som hun også kan bruke.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Signerer denne. Mannen la den ene katten vår (uten kladd under) i sofaen etter den ble sterilisert. Tisset masse.

Anonymkode: 6fa59...8a4

Oi da er det kanskje best å ha hun på gulvet med kladd og teppe i begynnelsen ja.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor tror dere katten blir å ligge i ro et sted? De er jo våken og går rundt når man får de hjem?

Anonymkode: 5e264...abd

Etter hva jeg leser når jeg googlet det så har pusen sovet veldig mye første dagen. Så greit å ha en plan da.

Min nekta plent å ligge stille, så hun sjanglet rundt vog skulle på død og liv opp i seng , vinduskarmer og sofa. Prøvde å hoppe opp som vanlig, men det endte jo bare med kræsjlandinger selvfølgelig. Jeg måtte passe på hele tiden, hun var tydelig ikke komfortabel med å være i "bakrus". Hun lå litt, for så å opp gjen og sjangle rundt.

Anonymkode: 74a14...bd4

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Min nekta plent å ligge stille, så hun sjanglet rundt vog skulle på død og liv opp i seng , vinduskarmer og sofa. Prøvde å hoppe opp som vanlig, men det endte jo bare med kræsjlandinger selvfølgelig. Jeg måtte passe på hele tiden, hun var tydelig ikke komfortabel med å være i "bakrus". Hun lå litt, for så å opp gjen og sjangle rundt.

Anonymkode: 74a14...bd4

Ja det skjer sikkert her også,hun er jo så glad i å hoppe opp i vinduskarmen, opp i sofaen,opp i etasjesengen til sønnen min osv. Får passe godt på imorgen da,har hvertfall fri helt frem til mandag. 

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Han lå ved siden av meg på sofaen på kvelden, på et tykt pledd. Vær obs så han ikke faller ned, de kan være ustø og slapp i beina. 

Anonymkode: beda9...0cb

Ja jeg er hjemme hele dagen så skal passe på :)

Har funnet frem babynest som vi ikke lenger bruker å la kladd i bunnen av den,også favoritt teppe hennes oppå der. Tror det kanskje det kan funke. Operasjonen er allerede 9.30 om morgenen, så om kvelden er det nok trygt å ha henne i min seng uten uhell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...