Gå til innhold

Hvilke skolefag var du best i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du utdannet deg den veien?

Anonymkode: 89d8f...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Språk og samfunnsfag. Er utdannet innen helse... 

Anonymkode: e2285...6ab

Skrevet

Hadde 5 i matte og 6 i naturfag på vgs, og læreren min dro seg i håret fordi jeg ikke hadde noen interesse av å fortsette med realfag ;)

Utdannet meg til førskolelærer, eller barnehagelærer som det heter i dag, og endte med å jobbe med litteratur.

Anonymkode: 90842...49d

Skrevet

Gym, slo de fleste skole rekordene på ungdomsskolen. Gikk videre på idrettslinja, og jobbet 1 år som gymlærer på barneskolen. Har hatt mange forskjellige jobber etter det, og tok vernepleier utdannelse i 30 årene. 

Anonymkode: 54438...8e4

Skrevet

Jeg var like god i alle fag. Har utdanninger som på mange vis dekker samtlige av skolens fag. 

Anonymkode: a8ec8...383

Skrevet

Språk. Hadde 6 i tysk, fransk, engelsk og norsk. Både i standpunkt og på eksamen.

Kan ikke noe mer språk i dag enn den gang, jobber med andre ting - men er fortsatt glad i språk på alle måter. 

Anonymkode: 88a77...125

Skrevet

Kunst og håndverk. I dag er jeg lærer i vgs, men underviser i historie, religion og norsk.

Anonymkode: 5665c...c07

Skrevet

Best i norsk, engelsk, geografi, historie, samfunnsfag. Valgte realfag, da det var mest utfordrende. Hang greit med, men kunne nok fått et bedre vitnemål ved å gå for samfunnsfag og engelsk fordypning fremsfor matte, fysikk, biologi og kjemi.

Er sykepleier, og er veldig glad jeg har realfagene i bunn.

Anonymkode: 8e179...325

Skrevet

Var best i matte, og utdannet meg innen informatikk

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Språk og samfunnsfag. Er utdannet innen helse... 

Anonymkode: e2285...6ab

Samme her

Anonymkode: 47c6f...87f

Skrevet (endret)

Sløyd, gym, samfunnsfag og heimkunnskap (er så gammel at vi hadde sløyd og heimkunnskap)

Endret av frk Nilsen
Skrevet
frk Nilsen skrev (2 minutter siden):

Sløyd, gym, samfunnsfag og heimkunnskap (er så gammel at vi hadde sløyd og heimkunnskap)

Hva i alle dager er heimkunnskap??????

Anonymkode: a794d...3d5

Skrevet
frk Nilsen skrev (16 minutter siden):

Haha jeg hadde òg heimkunnskap. Men vi kalte det 'kjøkken'. 

Anonymkode: 2921e...f14

Skrevet

Matematikk, naturfag og tegning (siste var vel under kunst og håndverk). Jobber som regnskapsfører. 

Anonymkode: 27ba4...812

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hva i alle dager er heimkunnskap??????

Anonymkode: a794d...3d5

Mat og helse

Skrevet

Jeg var flinkest i historie, kunsthistorie og kjemi. 

Skrevet

Jeg var flinkest i norsk, matte og naturfag tror jeg. Og musikk. Har valgt utdannelse innen realfag, men er ofte usikker på om det var riktig. 

Anonymkode: 68fec...c7b

Skrevet

Jeg var vel flinkest i språkfagene, men valgte allikevel realfag på videregående. Er psykolog nå og hadde nytte av biologi og kjemi i semesteret om nevropsykologi. 

Anonymkode: dc447...57d

Skrevet

Jeg var flink i matte og fysikk. Ble lege.

Anonymkode: 0830d...0cc

Skrevet

Friminutt! Og klarte meg greit i samfunnsfag 

Har ikke studiekompetanse så tok videregående som privatist med 2 små, og ble helsesekretær. Etter noen år i ny jobb med mye personalansvar tok jeg fagskole i lønn og personal 

Anonymkode: 78df2...f20

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Gym, slo de fleste skole rekordene på ungdomsskolen. Gikk videre på idrettslinja, og jobbet 1 år som gymlærer på barneskolen. Har hatt mange forskjellige jobber etter det, og tok vernepleier utdannelse i 30 årene. 

Anonymkode: 54438...8e4

Gym her og… Videre på idrettslinja, og tok vernepleier etterpå.

Skrevet

Jeg var best i språkfag, historie, religion og gym. Valgte allikevel realfag  og slet meg gjennom med fag jeg i ettertid endte med å ikke ha bruk for i videre utdanning. Jeg burde hørt på foreldrene mine og tatt mer språk, men hvem hører på foreldrene sine når man er 16? :D 

Skrevet

Gym, heimkunnskap og historie på u.skolen. På VGs var jeg best på naturfag, tysk, fransk, spansk ( språklinje) og jobber innen helse.

Skrevet

Norsk, engelsk, samfunnslære og historie. Tjente penger på å skrive norskoppgaver for andre på videregående. Jobber ikke egentlig med noe av disse nå, men bruker mye engelsk på jobb da jeg jobber i internasjonalt selskap.

Anonymkode: ea16e...f36

Skrevet

Språk og Naturfag😊  Ble Sykepleier av meg...

Anonymkode: 6fab1...735

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...